۴
۵
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶

اولویت ادغام با موسسات اعتباری است

یک منبع آگاه گفت: اولویت ادغام بانک ها و موسسات در بانک سپه موسسات اعتباری هستند.
اولویت ادغام با موسسات اعتباری است
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، چند ماهی است که پرونده ادغام شش بانک و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در یک بانک بزرگ دولتی آغاز شده است.

 در چند ماه گذشته خبری رسمی در خصوص ادغام شش بانک و موسسه مالی و اعتباری یادشده منتشر نشده است اما بانک انصار تلویحا از آغاز مطالعات در این خصوص خبر داده بود.

 اما دیگر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری هنوز هیچ خبر رسمی در این خصوص منتشر نکرده‌اند.

 یک منبع آگاه روز گذشته به خبرنگار اخبار بانک گفت: که پرونده ادغام نهایی شده است و تنها در خصوص جزئیات آن جلساتی در حال برگزاری است.

این منبع آگاه اعلام کرده است از آنجا که هم اکنون بانکهای حکمت ایرانیان, انصار و قوامین در حال فعالیت هستند و مشکلی نیز ندارند این بانکها در اولویت دوم برای ادغام قرار گرفته اند.

 وی ادامه داد: موسسه اعتباری کوثر و نیز بانک در شرف تاسیس مهر اقتصاد به جهت اینکه هنوز برخی از خدماتی که بانک ها ارائه میدهند را نی‌توانند به مشتریان بدهند در اولویت ادغام قرار گرفته اند.

 بانک مهر اقتصاد پیش از این قرار بود به همراه موسسه اعتباری ثامن در بانک انصار ادغام شود که به نظر می‌رسد در شرایط جدید ادغام در بانک انصار منتفی و مستقیماً به همراه موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه اقدام خواهد شد.

 این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود ادامه داد پرونده ادغام بانکها و موسسات در بانک سپه نهایی شده است و در خصوص نحوه بکارگیری کارکنان رایزنی‌های بسیاری در حال انجام است.
https://akhbarbank.com/vdciy5aq.t1aru2bcct.html
برچسب ها: ادغام بانک ها
مشاهده نظر مخاطبان
دکتر بهزاد جعفرنژاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
تجمیع دوبانک سپه (قدیمی ترین بانک ایرانی)و مهر اقتصاد (محبوبترین بانک ایران) چه بانک خوب و مبارک و فرخنده ای خواهد شد به سیستم بانکی تبریک میگویم
United Arab Emirates
واقعا هم محبوبه!!!!! اول یه کم نظر سنجی ها رو بخون !!پدر همه رو در آورده این بانک محبوب
France
چرا به جای نابودی سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین آن را در یک بانک معتبر ادغام نکردید. در حال حاضر با کسر سودهای مردم ، سپرده گذاران واقعا بیگناه این موسسه حتی از موسسات غیرمجاز شرایط بدتری دارند و تقریبا هر هفته برای آگاهی مسئولین از شرایط وخیم خود دست به اعتراض در جلوی بانک مرکزی می زنند اما هیچ مسئولی پاسخگوی تعهدات بانک مرکزی در قبال مجوز داده شده به کاسپین در زمان سیف نیست . اگر این موسسه کسری منابع داشت چرا به آن مجوز داده شد و چرا در موقع سپرده گذاری مردم مورد حمایت و تائید دولت قرار داشت ومردم به سپرده گذاری در آن تشویق می شدند؟
هادی
Iran, Islamic Republic of
البته بانک مهراقتصاد برای اکثر مردم محبوب بوده و هست اما برای بدحسابها و کسانی که تسهیلات میگیرند و قسطشان را پرداخت نمیکنند غیر محبوب و به قول دوست عزیز پدرشان را در میاره
ف-ج
Iran, Islamic Republic of
همونطورکه 6سال پیش موسسه کوثردراستان گلستان بدون توجه به استعدادافراد ی عده بیسوادروبخاطراشناییت وزبان تملق گویی که داشتندنگه داشت وافرادی مثل منوکه هم سوادش رو داشتم هم مهارتشوبیرون کرد الان هم همونطودرموردبکارگیری نیروها تصمیم بگیرن
تازه ترین اخبار