۰
مدیر کل روابط عمومی بانک ملت در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ابراز امیدواری کرد به واسطه قدردانی مردم و مسئولان از اصحاب رسانه و تاثیرگذاری آنان در جامعه؛ یک روز از هر ماه «روز خبرنگار» باشد.
اختصاص تسهیلات 20 میلیون تومانی به خبرنگاران توسط بانک ملت
به گزارش اخبار بانك، علی اکبر صابریان در این مراسم فرا رسیدن اعیاد پیش روی غدیر و قربان را تبریک گفت و افزود: خوشحالیم که در جمع با صفای اصحاب رسانه هستیم که علیرغم تمامی مشغله ها و مشقات کاری در این مراسم حضور پیدا کرده اند. وی افزود: سیاست و تقدیر بر این بود مراسم امسال روز خبرنگار کمی با تاخیر در چنین روزی برگزار شود تا  خبرنگاران این حوزه بتوانند با فراغ بال بیشتری در این مراسم حضور پیدا کنند. 

وی یاد شهید محمود صارمی را گرامی داشت و افزود: امسال هم جمع دیگری از میان اصحاب رسانه از میان ما رفتند که جای دارد یاد این بزرگواران نیز گرامی بداریم. جایگاه خبرنگار در جامعه جایگاه رفیعی است. بدون حضور و وجود خبرنگار هیچ رسانه ای معنا پیدا نمی کند. 

صابریان افزود: محور اصلی و حیات و ممات همه رسانه ها علیرغم پیشرفت تکنولوژی و ورود آی تی به سرزمین رسانه ها باز هم به حضور خبرنگاران بستگی دارد. ما برای روشنگری در جامعه، انعکاس اخبار و اطلاعات صحیح، حرفه ای، توام با تجزیه و تحلیل مناسب نیاز به خبرنگاران شجاع، فهیم و دانا داریم که وجود خبرنگاران توانمند و قلم زیبایی که دارند این کار را تسهیل کرده است. 

وی تاکید کرد: در روابط عمومی بانک ملت با استفاده از گروه فنی و مشاوره ای و اجرای الگوهای جدید در جهت بازسازی ارتباط سالم و حرفه ای با مدیران رسانه ها گام های موثری برداشته شده است. 

مدیر روابط عمومی بانک ملت از ساماندهی همکاری با سایت ها و پایگاه های خبری خبر داد و گفت: با این کار بیشتر می توانیم از ظرفیت، توانمندی ها و قدرت قلم خبرنگاران استفاده ببریم. چون اعتقاد داریم که تبلیغات به صورت آگهی (بنر) دو نوع آسیب را به رسانه ها وارد می کند. اول استدلال را از رسانه ها می گیرد و دوم اینکه راه برای تولید محتوای مطلوب بسته می شود. پس این ساماندهی انجام شد و در ساز و کارهای اداره، سایت ها و پایگاه هایی که قدرت تولید محتوا، بازنشر اخبار و قدرت نوشتن بر اساس آیتم های مد نظر بانک ملت را داشتند برگزیده شدند.    

وی ادامه داد: روابط عمومی بانک ملت طراحی بسته های رسانه ای و تولید محتوا را در دستور کار خود قرار داده است و در این راه از قلم توانمند خبرنگاران بهره می برد همانگونه که در پیام گرامیداشت روز خبرنگار مدیرعامل بانک ذکر شد که: درود بر قلمی که اندیشه در مقابلش زانو می زند. 

صابریان محدویت های بودجه ای برای حمایت از رسانه ها را یکی از چالش های موجود در بانک ملت دانست و گفت: انضباط و کاهش هزینه ها در این بانک با دستور مدیرعامل در حال اجراست و این کاهش هزینه ها متوجه بخش تبلیغات و رسانه ای هم می شود که تلاش می کنیم همکاری و تعامل بدون اثرگذاری خاصی انجام شود. وی برگزاری این مراسم را در راستای پیوند عمیق، تحکیم روابط و دوستی های بانک ملت با خبرنگاران و اصحاب رسانه دانست و گفت: امروزه خبرنگاران رسالت سنگینی را بر عهده دارند. آنها در میان انبوه اخبار ناخوشایند این توان را دارند امید را از جامعه نگیرند و با کاشت و داشت و برداشت بذر و نهال امید و اعتماد در کشور خبرهای خوبی به جامعه و مردم بدهند.

صابریان با اشاره به رویکرد تعاملی روابط عمومی بانک ملت با رسانه ها گفت: بر اساس تاکیدات مدیرعامل بانک، همکاری تبلیغاتی و رسانه ای با اصحاب رسانه ارتقاء می یابد. 

وی همچنین به واسطه تقدیر از زحمات خبرنگاران؛ از اختصاص کارت تسهیلات 5 میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه برای 20 نفر و کارت تسهیلات 20 میلیون تومانی با نرخ سود 18 درصد برای 30 نفر از خبرنگاران حاضر در این مراسم خبر داد.
https://akhbarbank.com/vdcexe8p.jh8w7i9bbj.html
تازه ترین اخبار