پاسخ اژه‌ای درباره بازداشت پسر نوبخت، احضار سیف و فیلم احمدی‌نژاد

22 مرداد 1397 ساعت 11:43

سخنگوی قوه‌قضائیه درباره بازداشت پسر نوبخت همراه با سلاح، احضار سیف ، فیلم احمدی‌نژاد و گم شدن 9 میلیارد دلار توضیح داد.


به گزارش اخبار بانک به نقل از تسنیم، غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر بازداشت فرزند نوبخت با مقادیری قابل توجهی سلاح گفت: اینکه اینجا اسم می‌برید، یک مقدار کار را سخت می‌کند. البته اسم هم نبرید متوجه نمی‌شوم. معمولاً اینجور چیزها اگر باشد دیر یا زود مطلع می‌شوید.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا احضار رئیس سابق بانک مرکزی در دستور کار هست یا نیست، افزود: اینکه دستگیری کسی در دستور کار باشد یا خیر، زمان است که اتهامی متوجه کسی شود. تا این لحظه که خبر ندارم هنوز پرونده‌ها به آنجا نرسیده که نیاز به احضار وی باشد.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال دیگری درباره فیلم احمدی‌نژاد و درخواست کناره‌گیری از روحانی و اینکه آیا طبق قانون مرتکب جرم شده یا خیر؟ ادامه داد: سوال دو بخش داشت مبنی بر اینکه برای وی پرونده تشکیل شده یا خیر؟ باید بگویم پرونده قبلاً تشکیل شده که بخشی از شکایت‌ها خصوصی و بخشی نیز خصوصی نیست اما اینکه به کسی گفته کنار برو، خب کنار نمی‌رود و به هر حرفی نباید توجه کرد.

محسنی اژه ای در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه امام جمعه لواسان گفته به قوه‌قضائیه و روحانیون نمره مثبت داده نمی‌شود گفت: اینکه کسی بگوید مجلس، قوه مجریه یا قوه‌قضائیه نمره قبولی نمی‌گیرند، نمی‌شود گفت چرا این حرف را زدی. این آقا هم گفته قوه‌ قضائیه نمره خوب نمی‌گیرد که جمع‌بندی آن ها است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره گم شدن 9 میلیارد دلار گفت: یوسفیان ملا انصافاً انسان فعالی است. دادستان تهران وی را خواست و گفت مستندتان چیست؟ یوسفیان ملا گفت اصلاً اینطور نگفتم و صدا و مطلب موجود است.
یقیناً چنین چیزی درست نیست. متأسفانه برخی دولتمردان فعلی نسبت به دولت دهم همین حرف‌ها را می‌زدند و می‌گفتند 18 میلیارد گم شده است. این تعبیرها درست نیست و نه آن زمان 18 میلیارد گم شده بود و نه الان 9 میلیارد گم شده است. از این پس هم قرار شده هر کسی حرفی زد و مسائلی را عنوان کرد احضار شود و اگر اطاعاتی دارد ارائه کند.
 


کد مطلب: 62370

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/62370/پاسخ-اژه-ای-درباره-بازداشت-پسر-نوبخت-احضار-سیف-فیلم-احمدی-نژاد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com