۰
۵
مدیرعامل اسبق بانک صادرات گفت: در صورت ادغام بانک های نظامی تعداد زیادی از نیروهای انسانی شاغل بیکار خواهند شد.
ادغام بانک ها موجب بیکار شدن نیروهای شاغل می شود
 به گزارش خبرنگار اخبار بانکT احمد حاتمی یزد مدیرعامل پیشین بانک صادرات در گفتگو با تیتر ۲۰ در خصوص طرح ادغام بانکهای نظامی و تشکیل یک بانک واحد گفت: در صورت ادغام این بانکها باید نیروی انسانی را کاهش داد و این یک صرفه جویی خواهد بود اما تعداد زیادی از نیروهای انسانی شاغل بیکار خواهند شد.

 وی ادامه داد: در نظر داشته باشید که وقتی بانک ها ادغام شوند به جای شش مدیرعامل یک نفر مدیر عامل خواهد بود و به جای شش هیئت مدیره ۵ نفره یک هیئت مدیره خواهد بود به همین نسبت در سایر سطوح نیروی انسانی شاغل نیز کاهش و البته صرفه‌جویی خواهد گرفت.

 کارشناس پولی و بانکی با اشاره به اینکه بستر حقوقی و قانونی برای ادغام ۶ بانک و موسسه اعتباری مهیا نیست افزود: آنچه در حال حاضر در حال پیگیری و انجام است ادغام نیست بلکه یک نوع تجمیع است.

وی ادامه داد: وقتی که قرار است دارایی ها و بدهی های چند بانک را با هم جمع کنند باید هدف مشخصی برایش تعریف شود.

 مدیرعامل پیشین بانک صادرات در ادامه اشاره کرد:۶ بانک و موسسه مورد نظر در نیروهای مسلح غالباً در نقاط اصلی هر شهر تعدادی شعبه در کنار یکدیگر دارند و در صورت ادغام یک شعبه برای هر منطقه کفایت می کند.

وی بیان داشت: در این صورت باید نیروی انسانی را کاهش داد و تعداد زیادی از نیروهای شاغل در این ۶ بانک و موسسه اعتباری بیکار خواهند شد.

 مدیرعامل پیشین بانک صادرات گفت:این مدل ادغام در هیچ کجای دنیا مرسوم و مورد قبول نیست.
https://akhbarbank.com/vdcevx8p.jh8wpi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
آراز
Iran, Islamic Republic of
همین نیروهای شاغل بانک های خصوصی مگه باازمون استخدامی شاغل شدن؟؟
Iran, Islamic Republic of
اره با آزمون رسمی استخدام شدن
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه ادغام نشن اون وقت ممکنه همه این بانکها ورشکسته بشن و تمام این نیروهای کار بیکار بشن ولی اینجوری حداقل یک تعدادی سر کار میمونن
حسام
South Africa
باید شعب جدبد به نقاطی منتقل شوند که تجمع بانک در آن محل‌ها وجود نداشته باشد. بسیاری از شهرستان‌ها فاقد بانک‌های خصوصی است
حسین
Romania
اقای مدیر عامل وقتی دارای زیاد میشه تو بحثت ادامه ندادی چون حرفت کاملا اشتباهه بود،،بانکهای ادغامی با بررسی نسبت به بانک ملی منابع و مصارف بسیلر قوی تر و بسیار بزرگتر خواهد شد در تتیجه باید از بعد منابع انسانی هم بزرگتر بشه..اخبار بانک طی اعلام کارگروه ادغام هیچ نیروی از بعد کارکنان تعدیل نخواهد شد ،،هیت مدیره و مدیر عامل جز موارد استثنا هستن،،خواهشا با مدیرانی که کاملا درکی جز اخراج و تعدیل در مغز مدیریتی شون نمیگنجه مصاحبه نکنید ..
تازه ترین اخبار