۰
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳

نصب خودپرداز در نزدیکی مطب پزشکان!

نصب خودپرداز در نزدیکی مطب‌های پزشکان در حال حاضر سود دهی قابل توجهی را به همراه خواهد داشت!
نصب خودپرداز در نزدیکی مطب پزشکان!
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، چندیست که گزارش های بسیاری در زمینه خودداری پزشکان از نصب دستگاههای پوز فروشگاهی در مطب منتشر شده است.

 دلیل عدم نصب دستگاه های کارتخوان فروشگاهی در مطب های پزشکان فرار مالیاتی ذکر شده است که البته به نظر می‌رسد این موضوع تا حدود زیادی درست باشد.

 این موضوع مشکلات بسیاری را برای بیماران و مراجعه کنندگان به مطب های پزشکان ایجاد کرده است که خوب است مسئولان امر هر چه سریعتر فکری برای این نوع فرار مالیاتی داشته باشند.

 با توجه به این موضوع می‌توان گفت در حال حاضر نصب دستگاه‌های خودپرداز در نزدیکی مطب پزشکان به جهت رفع نیاز بیماران سود سرشاری را نصیب نصب کنندگان کند.

 بانک ها و موسسات اعتباری همواره به جهت کسب درآمدهای بیشتر سعی می کنند محصولات خود را در معرض مشتریان قرار دهند.

 نصب دستگاه خودپرداز نیز از جمله خدمات با درآمد بالا می باشد که بازاریابی های بسیاری به جهت نصب این دستگاه ها توسط بانک ها صورت می گیرد.

به طور حدودی هر برداشت ۲۰۰ هزار تومان از دستگاه خودپرداز توسط کارت های شتابی درآمدی در حدود ۲ هزار تومان را برای بانک صادر کننده کارت بانکی، نصب کننده دستگاه خودپرداز و نیز دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به همراه دارد.

با توجه به این موضوع پیش بینی می شود به زودی بانک ها و موسسات اعتباری دست به کار شده به جهت عقب نماندن از یکدیگر دستگاه‌های خودپرداز خود را در نزدیکی مطب پزشکان نصب و از درآمدهای سرشار آن بهره‌مند گردند.
https://akhbarbank.com/vdca0eni.49nue15kk4.html
تازه ترین اخبار