۰
وضعیت این هفته بازار با تکیه بر ۴ ابهام صنایع، تحریم ها، تعیین نرخ محصولات در بورس کالا، تسویه اعتبار کارگزاری ها،اولین گزارش شرکتها با قیمت های بروز شده و ...توسط یک کارگزاری پیش بینی و اعلام شد احتمالا معاملات سهام چند گروه با روندی متعادل ادامه داشته باشد.
پیش بینی بورس برای این هفته با تکیه بر چند عامل مهم
به گزارش اخبار بانک، در حالی بازار سهام اولین روز هفته جاری را با شاخص 131 هزار 521 هزار واحد شروع می کند که کارگزاری آبان درباره  پیش بینی روزهای آینده بورس اعلام کرد طی دو هفته گذشته رشد بیش از 20 هزار واحدی شاخص با چراغ سبز دولتی ها مبنی بر عرضه ارز صادراتی در بازار ثانویه، فضای خوبی را به بازار بخشید.

سپس در ادامه، با عرضه سنگین صف های خرید ، هیجانات کاهش یافت و هم اکنون بازار برای رشد بیشتر منتظر روشن شدن جزییات تاثیر گذار بر صنایع مختلف است. مواردی مانند نرخ خوراک مایع و گاز پتروشیمی ها، نرخ فروش فراورده های نفتی و نرخ دلار تحویل نفت و میعانات به این مجتمع ها، تغییر یا عدم تغییر در نرخ نهاده های تولید در فلزی ها و نرخ دلار صنایع ارز بر مانند خودرو سازها و ... از جمله موضوعاتی است که روشن شدن آن می تواند تاثیر به سزایی در نحوه تزریق نقدینگی به گروه های مختلف داشته باشد.

تعیین نرخ محصولات صنایع مورد نظر در بورس کالا که این هفته با نرخ جدید صورت خواهد گرفت و البته نحوه معاملات این محصولات می تواند مورد توجه بازار قرار گیرد و از طرفی با گذر زمان ، تحریم های وضع شده نیز می تواند تاثیر خود را بیشتر نمایان سازد.

در مقطع فعلی شاید اولین گزارش های شرکت ها با نرخ های بروز شده تا حدودی از ابهامات موجود بکاهد. هرچند فعالان همچنان اخبار و تصمیمات این حوزه را به دقت پیگیری خواهند کرد.

در پایان هفته قبل و با افزایش عرضه در گروه های مورد نظر بازار که عمدتا در سطوح مقاومتی صورت گرفت، شاهد رشد دیگر گروه های بازار مانند انبوه سازی، بانک، خودرو و رایانه بودیم که احتمالا در این هفته نیز با روندی متعادل ادامه داشته باشد.

از طرفی به نظر می رسد تا روشن شدن وضعیت در گروه های مطرح بازار و البته اتمام فرصت تسویه اعتبار کارگزاری ها تا پایان ماه نمی توان شاهد هیجان قبلی در این گروه ها بود. هرچند روند میان مدت همچنان صعودی پیش بینی می شود.
 
https://akhbarbank.com/vdceex8p.jh8w7i9bbj.html
تازه ترین اخبار