۰
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲

تمدید ساعت کار فعلی شعب بانک تجارت

بانک تجارت، با هدف مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساعت کاری شعب و مدیریت های ستادی خود در تهران را طبق روال فعلی تا پایان مرداد ماه تمدید کرد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، بنا بر ابلاغ شورای هماهنگی بانک‌ها مستند به مصوبه استانداری تهران، این بانک نیز در راستای کاهش مصرف برق و انرژی، ساعات کار ادارات و شعب خود را تا پایان مرداد ماه سال جاری در استان تهران تمدیدکرد. بر این اساس ساعت کار شعب و واحدهای ارزی بانک تجارت در استان تهران از شنبه تا چهارشنبه 7 صبح الی 13:30 و روز پنج شنبه از 7 صبح الی 12:30 ، ساختمان های ستادی شعب شنبه تا چهارشنبه 6:30 صبح الی 14 و پنج شنبه 6:30 صبح  الی 13 و ساعت کار مدیریت های امور و ادارات مستقل بانک تجارت؛ از شنبه تا چهارشنبه 6:30 صبح الی 14:30 تعیین شده است.
 
شایان ذکر است چنانچه، از تاریخ اول شهریور ماه در ساعات کار فعلی تغییر احتمالی  ایجاد شود و یا به روال اولیه بازگردد، مجددا اطلاع رسانی خواهد شد.
 
مشتریان بانک تجارت می‌توانند، با استفاده از خدمات الکترونیک و خودپردازهای این بانک امور بانکی خود را به صورت شبانه‌روزی انجام دهند. بانک تجارت همچنین همگام با دیگر هموطنان، تمهیدات بیشتر از جمله استفاده از لامپ‌های کم مصرف، سیستم‌های سرمایشی پربازده و کنترل‌های مرکزی روشنایی و تهویه ساختمان‌ها را در راستای صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق در شعب و ساختمان های خود در سراسر کشور اتخاذ کرده است.
https://akhbarbank.com/vdcaweni.49nuw15kk4.html
تازه ترین اخبار