حباب سکه خالی شد

17 مرداد 1397 ساعت 12:55

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با اشاره به روند نزولی قیمت سکه از خالی شدن حباب سکه خبر داد و عنوان کرد: قیمت سکه امروز (چهارشنبه) حدود سه میلیون و 70 هزار تومان است که نشان می‌دهد حباب آن تا حدود زیادی خالی شده است.


به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، مجتبی فیروزی با اشاره به روند نزولی قیمت طلا و سکه که از هفته گذشته آغاز شده، اظهار کرد: قیمت طلا از گرمی بیش از 305 هزار تومان در هفته گذشته به گرمی 257 هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: البته این روند نزولی قیمت طلا ادامه‌دار نخواهد بود و احتمالا طی روزهای آینده دوباره افزایش مختصری در قیمت طلا داریم.

این کارشناس بازار طلا از نرخ حدود 9000 تومانی دلار در سامانه "نیما" یاد کرد و افزود: بر اساس این نرخ قیمت منطقی طلا گرمی 275 تومان خواهد بود که قیمت طلا به این نرخ برمی‌گردد.

وی پیش‌بینی کرد، مردمی که طلای زیادی در این مدت خریداری کرده‌اند اکنون طلای خود را برای فروش به بازار بیاورند و طی روزهای آینده شاهد فروش قابل توجه طلای مردم در بازار باشیم.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه، بعد از اینکه مردم طلاهای خود را در بازار بفروشند شاهد یک دوران رکود شدید در بازار خواهیم بود، زیرا اکثر مردمی که طلا خریدند اکنون با کاهش قیمت آن ضرر می‌کنند و فعلا سراغ خرید طلا نمی‌آیند.

فیروزی پیش‌بینی دقیق‌تر وضعیت بازار طلا را منوط به تصمیم‌های دولت برای بازار ارز دانست و تاکید کرد: اگر دلار 9400 تومان را مبنا قرار دهیم قیمت طلا نیز روی گرمی 275 هزار تومان ثابت خواهد شد.
 


کد مطلب: 62267

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/62267/حباب-سکه-خالی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com