۰
۷
معاون نظارتی بانک مرکزی از تمدید مهلت مراجعه سپرده‌گذاران تعاونی‌های غیرمجاز منحله البرز ایرانیان، ثامن الحجج، افضل توس، وحدت و فرشتگان تا پایان مردادماه خبر داد.
تمديد مهلت ارائه مدارک سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز منحله
به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، فرشاد حیدری گفت: باتوجه به اتمام مهلت مراجعه سپرده‌گذاران تعاونی‌های غیر مجاز منحله در تاریخ یازدهم مردادماه سال جاری، سپرده‌گذاران تعاونی‌ها و موسسات مذکور که تاکنون نسبت به تحویل مستندات و مدارک خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند تا پایان مردادماه با مراجعه به بانک‌های عامل و ارائه مستندات، سپرده خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به تمدید مهلت دریافت مستندات و مدارک سپرده‌گذاران تعاونی‌ها و موسسات غیرمجاز منحله توسط بانک‌های عامل گفت: آن دسته از سپرده‌گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان و تعاونی‌های منحله ثامن‌الحجج، افضل توس، وحدت و فرشتگان که تاکنون نسبت به ارایه مستندات ومدارک خود اقدام نکرده‌اند تا پایان مردادماه فرصت دارند به شعب بانک‌های عامل تجارت، پارسیان، آینده و موسسات ملل و کاسپین مراجعه کنند.

حیدری با بیان اینکه پس از تحویل مستندات و مدارک سپرده‌گذاران به شعب بانک های عامل، روند بررسی مستندات و پرداخت سپرده‌ها انجام می‌گیرد، افزود: در این مرحله نیز سپرده‌گذاران تا سقف ۱۰ میلیارد ریال از سپرده‌های خود را دریافت می‌کنند.

به گفته معاون نظارت بانک مرکزی، از مجموع ۲۵ هزار و ۹۸۰ نفر سپرده‌گذار باقی مانده در روند ساماندهی موسسات و تعاونی‌های غیرمجاز منحله تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۳۱۶ نفر به شعب بانک‌های عامل مراجعه کرده و مستندات مربوطه را تحویل  داده‌اند؛ از این تعداد نیز تاکنون مستندات ۸ هزار و ۷۱۴ نفر توسط بانک مرکزی تایید شده و مبلغ ۶ هزار و ۲۷ میلیارد ریال به آنان پرداخت شده است و همچنان بررسی مستندات سایر سپرده‌گذاران ادامه دارد.
https://akhbarbank.com/vdcdnf09.yt0x96a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
سپرده گذار افضل توس
یکماه است که کل مدارک را تحویل داده ایم ولی هیچ خبری نیست
باید تا کی صبر کنیم حدود چهارده ماهه که زندگیمون مختل کردید ولی هنوز نتوانستیم حتی اصل پولمون را بگیریم واقعا خود شما هم میدانید دست چه کسانی پشت این پرده بوده وهست پس چرا اینقدر مردم بازی میدهید
افضل توس
Iran, Islamic Republic of
سپرده گدار های بالا دویست تومن که مدارکشون رو ارسال کردند تونستند پولی دریافت کنند ؟؟؟؟؟
واسه من هیچ پولی پرداخت نشده صد بار موسسه رفتم گفتم نکنه مدارکی کم ارسال کردید گفتن مدارکتون جز کاملترین مدارک بوده اگه مشکلی در ارسال مدارک باشه میگفتن
ولی باید نه تیر پول واریز میشد هیچ خبری نیست
Bulgaria
من مالباخته کاسپین هستم که از 630 میلیون سپرده قراره 208 میلیون در این مرحله به من پرداخت کنن ( در مرحله قبل هم 200 میلیون گرفتم ) و گفتن کل پرداختی به شما همین 408 میلیون تومن خواهد بود !! مشکل این جاست که طبق اعلام خود بانک مرکزی باید در تاریخ 30/4/97 باید این مبلغ به ما پرداخت می شد حتی به گروهی باید 9/4/97 پول پرداخت می کردند اما دریغ از یک پاپاسی ! همه جوره هم اصل و هم سود سرمایه مون رو بالا کشیدن.
سپرده گذار الزهرا
United States
سلام شما رو به خدا. یک خبری از سپرده گذاران الزهرا هم اعلام کنید. هیچکسی پاسخگو نیست. الان یک سال هم که میگفتند باید سپرده ها بلوک باشه تا اموال فروش بره گذاشت ولی هیچ خبری نیست و واقعا ارزش پولمون طی سه سالی که بلوکه بوده کمتر از یک چهارم شده.

باتشکر از اخبار بانک
Iran, Islamic Republic of
فقط خرید زمان و بتعویق انداخت پرداخت پولهای سپردگزاران حالا یکی نیست بگه اون کسانی رو که مدارکشون رو تحویل گرفتید مگه پولشون رو دادید فقط دروغ بخورد ملت میدند
احسانی
Iran, Islamic Republic of
تگلیف ما که از 100تومن 87 دادی چی میشه حیدری جان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برو از همون حیدری جونت بگیر برات کنار گذاشته
تازه ترین اخبار