پورشه ماکان ۲۰۱۹ معرفی شد

6 مرداد 1397 ساعت 13:19


 جی اس ام: کمپانی پورشه از مدل جدید کراس اوور ماکان رونمایی کرد. ماکان پرفروش‌ترین خودرو پورشه محسوب می‌شود و اکنون تغییراتی را تجربه کرده است.
پورشه ماکان 2019 معرفی شد
پورشه ماکان را باید موفق‌ترین محصول پورشه در بخش فروش دانست چراکه از سال 2014 تاکنون بیش از 350 هزار نسخه از آن به فروش رسیده است. به طوری که پورشه در سال گذشته، موفق به فروش ماکان چیزی در حدود سه برابر 911 شد و اکنون هم تغییراتی را در آن اعمال کرده تا روند فروش خوب آن ادامه پیدا کند. اگر به نمای عقب ماکان 2019 نگاه کنید، به راحتی متوجه می‌شوید که با یک مدل فیس لیفت روبه‌رو هستید در حالی که تغییرات در جلو بسیار محدود هستند. در جلو، اکنون چراغ‌ها به صورت استاندارد از نوع LED هستند.
پورشه ماکان 2019 معرفی شد
در نمای عقب به لطف چراغ‌های کشیده LED استاندارد که به هم متصل شده‌اند، چهره جدیدی در ماکان دیده می‌شود به طوری که شباهت زیادی به نسل جدید پورشه پانامرا و کاین پیدا کرده است. پورشه ماکان اکنون با رنگ جدیدی به نام آبی میامی یا «Miami Blue» عرضه می‌شود که در کنار رنگ‌های دیگری چون نقره‌ای متالیک دولومیت و سبز متالیک مامبا می‌توانند ماکان را تبدیل به گزینه بسیار جذابی کنند. برای تکمیل جذابیت‌های ظاهری، پورشه رینگ‌های 20 و 21 اینچی برای ماکان عرضه می‌کند.
پورشه ماکان 2019 معرفی شد
با ورود به داخل کابین، نخستین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، استفاده از یک نمایشگر بزرگ عریض در مرکز داشبورد و کنسول وسط است که برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده. این نمایشگر 11 اینچی است و در مقایسه با قبل بزرگتر شده و به صورت استاندارد به یک سیستم کنترل صوتی و اطلاعات مربوط به حرکت در ترافیک مجهز شده است. به علاوه ماکان از یک اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد که به راننده اجازه ثبت تجربیات رانندگی آفرود را می‌دهد.
یکی دیگر از تغییرات مشهود در داخل کابین ماکان 2019، فرمان اسپرتی است که از 911 به عاریت گرفته شده تا کابین چهره اسپرت‌تری به خود بگیرد. البته اگر پکیج Sport Chrono را برای ماکان خود سفارش دهید، فرمان خودرو شما به یک کلید مجهز می‌شود که با فشردن آن، حالت اسپرت‌تری خواهد داشت. از دیگر تغییرات در داخل کابین می‌توانیم به اضافه شدن گرمکن شیشه جلو و یونیزه کننده هوا اشاره کنیم.
پورشه ماکان 2019 معرفی شد
مهندسین پورشه بر روی شاسی ماکان کار کرده‌اند تا کیفیت سواری را بهبود ببخشند و لاستیک‌های جدیدی هم در خودرو به کار رفته تا لذت بیشتری از رانندگی داشته باشید. هنوز صحبتی از موتورهای در دسترس برای ماکان به میان نیامده ولی طبق شنیده‌ها، تمام موتورها قدرت بیشتری نسبت به قبل خواهند داشت. به نظر می‌رسد پورشه قصد ندارد مدل دیزلی را مجددا برای ماکان عرضه کند اما مدل هیبریدی از نسخه‌های احتمالی خواهد بود.
پورشه ماکان 2019 معرفی شد
پورشه ماکان 2019 نخستین بار در کشور چین عرضه خواهد شد و پس از آن، در سایر بازارها قابل خریداری خواهد بود.


کد مطلب: 62063

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/62063/پورشه-ماکان-۲۰۱۹-معرفی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com