۰
۱
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۵

استیضاح وزیر اقتصاد تقدیم هیات رییسه مجلس شد

نماینده عضو فراکسیون نمایندگان ولایی خبر داد طرح استیضاح وزیر اقتصاد تقدیم هیات رییسه مجلس شده است.
به گزارش اخبار بانک، احمد علیرضا بیگی با اشاره به تلاش تعدادی از نمایندگان برای استیضاح وزیر اقتصاد به مهر گفت: مقصر اصلی این وضعیت  روحانی و ظریف هستند، وزرای اقتصادی بر مبنای برآورد های آنان اتخاذ راهبرد کردند.

وی افزود: ظریف مدام وعده می‌داد که ظرف 6 ماه تحریم ها به پایان می‌رسد و مشکلات اقتصادی از بین رفته و انجام مبادلات بانکی بین‌المللی از این به بعد به سهولت انجام خواهد شد. وی اخیرا نیز در اتاق بازرگانی این حرف‌ها را در دفاع از برجام تکرار کرد.

بیگی گفت: منشا این اشتباه محاسباتی ظریف و روحانی هستند و باید شخص روحانی مسئولیت بپذیرد.در حوزه مشکلات اقتصادی گناهی گردن وزرای اقتصادی نیست، این افراد فقط حدود 1.5 سال است روی کار آمدند، منشا مشکلات دولت یازدهم است.به هر حال تعدادی از دوستان طرح استیضاح وزیر اقتصاد را با بیش از 90 امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس کردند.
 
https://akhbarbank.com/vdcc0oqe.2bqs18laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
United States
هیات رئیسه انقدر می پیچونه تا نماینده ها امضاءهاشونو پس بگیرن و در این فرصت وزیر اقتصاد هم با خریدن نماینده ها ، هر یک به نوعی ، سر جاش می شینه و به ریش ملت می خنده. باید هم باور کنیم که مشکل در وزرا نیست فقط ، بلکه در روحانی و بالاتر از اوست.
تازه ترین اخبار