۰
۱
مديرعامل موسسه اعتباري ملل و هيئت همراه از شعب، كارخانه صنايع تبديلي و فرصتهاي سرمايه گذاري شهر گرگان بازدید کرد .
بازدید مدیرعامل موسسه ملل از شعب شهر گرگان
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباری ملل، سيد امين جوادي به همراه معاونت امور شعب، معاونت اداري و منابع انساني، معاونت املاك و ساختمان و همچنين برخي از مديران محترم عامل شركتهاي تابع آقاي دكتر خرامهر مديرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل و مديرعامل گروه  شهرسازي و معماري و مديرعامل هتل هاي لوتوس از فرصت هاي سرمايه گذاري گرگان بازديد كردند. 
 
 اين سفر يك روزه در دو بخش برنامه ريزي شده بود. 
 
 بخش اول با بازديد از كارخانه صنايع تبديلي گلستان (شهره) آغاز شد و در ادامه ايشان به اتفاق هيات همراه بازديدي از شعب گرگان داشتند و سپس به منظور بررسي فرصتهاي سرمايه گذاري اين شهر جلسه اي با فرماندار و شهردار گرگان برگزار و تفاهم نامه اي في مابين، جهت مطالعه و بررسي نحوه سرمايه گذاري در شهر گرگان امضا و تبادل نمودند. 
 
 در بخش دوم اين سفر يك روزه مديرعامل  و هيئت همراه در يك ديدار صميمانه كه از پيش به ميزباني دو حوزه مازندران و گلستان برنامه ريزي شده بود در شهر ساري  با روسا و كاركنان شعب و حوزههاي اين دو استان به گفتگو نشستند. 
 
 اين نشست ابتدا با خيرمقدم و ارايه گزارش روساي دو حوزه مازندران و گلستان آقايان قرباني و مرتضائي آغاز و در ادامه نيز جناب آقاي مهندس طحان معاونت امور شعب از همکاران درخواست نمودند، با افکار جدید و با همکاری یکدیگر در جهت ارتقای موسسه گام بردارند. ايشان در رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه ها، تاكيد به حفظ حرمت مشتريان مطالبي را ارايه نمودند و در پايان نيز ضمن تشكر از حمايتها و توصيه هاي مديرعامل محترم، گزارشي از وضعيت دو حوزه مذكور ارايه داشتند.
 
دكتر سيد امين جوادي در جمع بندي اين نشست صميمانه ضمن عرض خداقوت به يكايك همكاران ارجمند، نكات ذيل را يادآور شدند؛ 
 
 صرفه جویی و پرهیز از اسراف
 بهره مندي از دانش یکدیگر 
 گسترش و تقويت افکار مثبت در بين يكديگر 
 دوري از حسادت
 ارج نهادن و ارايه خدمات مطلوب به مشتريان  
 
وی در پايان ایجاد درآمد ثابت و اخذ كارمزد بانكي را راهكاري مناسب برای شبكه بانكي و موسسه اعتباري ملل دانستند و توجه همکاران را به اين مهم جلب کردند.
 
https://akhbarbank.com/vdciwvaq.t1az32bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
موسسه ملل در ساماندهی تعاونی وحدت بسیار موفق عمل کرده و به یکی از موسسات مالی خوب کشور تبدیل شده ضمن تشکر از مسئولان ان ایکاش با توجه به منابع مالی که وحدت داشته و الان در اختیار موسسه ملل هست سودهای کسر شده و عدم پرداخت سود در زمان ساماندهی را عملی کنه.
تازه ترین اخبار