۰
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷

بیمه آسماری 155 ریال سود تقسیم کرد

طبق مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه بیمه آسماری سود تحقق یافته سال مالی 96 به ازای هر سهم 174ریال بوده که مبلغ 155 ریال بصورت سود تقسیمی به سهامداران تخصیص یافت.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری،مجمع عمومی عادی سالانه بیمه آسماری صبح روز دوشنبه ،25 تیر ماه با حضور بیش از 92 درصد از صاحبان سهام برگزار شد و صورت های مالی منتهی به 29 اسفند سال 1396 به تصویب رسید.

مجمع عمومی بیمه آسماری با ریاست بهزاد ایثاری و باحضور ناصر کیان وش مدیرعامل بیمه آسماری و  سیامک صدر حسینی، حمید قصاب به عنوان ناظران، جواد گیوه چین مشاور حقوقی و آقای سید محمد جبلی به عنوان منشی جلسه برگزار شد.

گزارش هیأت مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه نیز توسط ناصر کیان وش مدیرعامل شرکت نیز ارائه شد که طبق مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه بیمه آسماری سود تحقق یافته سال مالی 96 به ازای هر سهم 174ریال بوده که مبلغ 155 ریال بصورت سود تقسیمی به سهامداران تخصیص یافت.

انتخاب مؤسسه حسابرسی کاشفان به عنوان حسابرس قانونی و موسسه بهراد مشار بازرس علی البدل برای سال مالی1397 از مصوبات این مجمع بود.

همچنین این مجمع روزنامه دنیای اقتصاد در سرزمین اصلی و روزنامه ی اقتصاد کیش در مناطق آزاد را به عنوان روزنامه های رسمی شرکت برگزید.

ناصرکیان وش ، مدیرعامل بیمه آسماری مهم ترین هدف شرکت بیمه آسماری را ادامه روند رو به رشد پرتفوی مناسب و حضور در کلیه بازارهای داخلی و مناطق ویژه اقتصادی برشمرد وگفت : خوشبختانه بیمه آسماری توانسته است سهم خود را علیرغم حضور کلیه شرکتهای بیمه در مناطق آزاد حفظ نماید .

کیان وش بیان کرد :بیمه آسماری همواره در طول فعالیت پنج ساله خود،مشتری مداری و جلب اعتماد مشتریان را یکی از اهداف مهم خود قرار داده است،چرا که مشتری مداری اساس شکل گیری یک شرکت بیمه بوده که بیمه آسماری به عنوان یک شرکت بیمه جوان، تلاش می کند تا با طراحی محصولات جدید ،پرداخت به موقع خسارت ، به کارگیری تکنولوژی روز و پشتوانه نیروی انسانی متخصص ارائه دهنده کلیه خدمات بیمه ای باشد .  

 مدیرعامل بیمه آسماری در پایان گفت: محیط کلان کشور در سال 1396 با چالش‌های بزرگی همراه بود اما خوشبختانه بیمه آسماری توانست سهم خود را در بازار حفظ نماید و امید است با تلاش هر چه بیشتر پرتفوی شرکت در سال 1397افزایش پیدا کند.
 
https://akhbarbank.com/vdcbgwb0.rhb8zpiuur.html
برچسب ها: بیمه آسماری
تازه ترین اخبار