۰
نشریات بانک سپه در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در چهار بخش سرمقاله، مقاله، خبر و صفحه آرایی رتبه اول را از آن خود کرد.
به گزارش اخبار بانک، در مراسم تقدیر از برترین های سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور دکتر سلطانی فر (معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد)، دارابی (معاون امور استانهای صدا و سیما)، باقریان (دبیر کل جشنواره)، کمرئی (رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی) و سعیدی (نماینده مجلس) برگزار شد، علیرضا جمال لیوانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه دیپلم افتخار و لوح جشنواره را دریافت کرد.

این جشنواره در 9 بخش ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتالی، تبلیغات، تحلیل محتوا و کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی برگزار شد که روابط عمومی بانک سپه با شرکت در بخش انتشارات اصلی حوزه نشریات داخلی، از 7 شاخه (سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه و صفحه آرایی) آن، جایزه 4 شاخه (سرمقاله، مقاله، خبر و صفحه آرایی) را به خود اختصاص داد.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره مذکور، بیش از 2000 اثر در 33 شاخه فعالیتی از سوی دستگاههای اجرایی و سازمان ها و شرکت ها از سراسر کشور برای جشنواره ارسال شده بود.

راهبری و همراهی هاشمی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی را باید از جمله دلایل این موفقیتها عنوان کرد.
https://akhbarbank.com/vdcepv8p.jh8zei9bbj.html
تازه ترین اخبار