۰
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

زمان مجمع بانک بورسی و لغو مجمع یک بانک

زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده پست بانک و ۶ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه لغو مجمع بانک گردشگری و لیزینگ رایان سایپا اعلام شد.
زمان مجمع بانک بورسی و لغو مجمع یک بانک
به گزارش اخبار بانک، پنج شرکت بورسی و فرابورسی پست بانک، سیمان تهران، بیمه کارآفرین، کارتن مشهد و پارس پامچال درپی اتمام دوره مالی منتهی به اسفند گذشته،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین،پیرو مجمع نوبت اول شرکت سرامیک اردکان که در 23 تیر به حد نصاب نرسید،این شرکت به مجمع سالانه نوبت دوم و جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده نوبت دوم می رود.

در این میان،مجمع سالانه بانک گردشگری و لیزینگ رایان سایپا که قرار بود به ترتیب در 31 و 30 تیر برگزار شود،لغو و و تصمیم گیری درخصوص دستور جلسات به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود، موکول شد.

از دیگر سو،بیمه کارآفرین علاوه بر مجمع سالانه برای تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس و قند نقش جهان برای تصمیم گیری در خصوص شمولیت مفاد ماده 141 و تطابق اساسنامه با نمونه سازمان به مجمع فوق العاده می روند.

بنابراین گزارش،درحالی شرکت بورسی سرامیک اردکان برنامه افزایش سرمایه 14 درصدی را در 21 اسفند سال گذشته اعلام کرده بود،که سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 3 درصدی این شرکت 50.9 میلیارد تومانی را صادر کرد که رکوردی جدید برای کمترین درصد افزایش سرمایه ها است.تامین مالی"کسرا" از محل جذاب سود انباشته صورت می پذیرد تا 1.6 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید. این افزایش سرمایه برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

پست بانک: ساعت 10 روز یکشنبه 31 تیر در میدان امام خمینی،خ امام خمینی نبش کوچه پست مدیریت شعب شهرستانهای تهران
سیمان تهران: ساعت 15 روز شنبه 30 تیر در پژوهشگاه نیرو
پارس پامچال: ساعت 10 روز یکشنبه 31 تیر درمحل شرکت
کارتن مشهد: ساعت 10 روز یکشنبه 31 تیر در محل شرکت واقع در کیلومتر 18 جاده قوچان
بیمه کارآفرین(دو مجمع عادی و فوق العاده): ساعت 10 و 12 روز شنبه 30 تیر درمیدان آرژانتین،خ احمد قصیر،خ هفدهم(بهزاد شفق)،پلاک 5
قند نقش جهان(مجمع فوق العاده): ساعت 12 روز یکشنبه 31 تیر درمحل کارخانه
سرامیک اردکان(دو مجمع سالانه و فوق العاده نوبت دوم): ساعت 9 و 11:30 روز چهارشنبه 3 مرداد در اصفهان،میدان خواجو،سالن بهزیستی
 
https://akhbarbank.com/vdcgq793.ak9qq4prra.html
برچسب ها: مجمع بورسی
تازه ترین اخبار