۰
محدودیت هایی که قرار است بانک مرکزی به زودی برای خرید شارژ اعمال کند دلیل تبلیغ گسترده اپلیکیشن‌های موبایل است.
محدودیت بانک مرکزی و تبلیغ گسترده اپلیکیشن های خرید شارژ
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، در دوران برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه صدا و سیما برنامه های ویژه ای را تدارک و طبق معمول اسپانسرهای پرداخت های موبایلی تبلیغات گسترده ای را انجام داده‌اند.

 تبلیغات گسترده و بیش از حد اپلیکیشن های موبایلی خرید شارژ به حدی زیاد بود که انتقادات بسیاری را نیز به همراه داشته است.

 اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا اپلیکیشن های موبایلی این چنین تبلیغات گسترده ای همراه با پرداخت جوایز بسیار انجام می دهند؟

در یکی از این موارد یک اپلیکیشن در یک ماه اخیر حدود ۶۰ خودرو ۲۰۶ با قیمت تقریبی حدود ۲ میلیارد تومان به بینندگان جام جهانی اهدا کرده است.

 جالب است بدانید که عمده دلیل و هدف اپلیکیشن های پرداخت موبایلی برای تبلیغات گسترده این است که سهم بازار مناسبی را پیش از اعمال محدودیت های بانک مرکزی کسب کنند.

بانک مرکزی قرار است از چند ماه آینده پرداخت‌های موبایلی بر مبنای کد های دستوری ussd را مسدود کند.

 حال با توجه به این دستورالعمل شرکتهای ارائه دهنده خرید شارژ بر مبنای کد های دستوری تبلیغات گسترده و وسیعی را آغاز کرده اند که در این مدت کوتاه اپلیکیشن های موبایلی جایگزین کدهای دستوری در تلفن‌های همراه شهروندان شود.

 به عبارت دیگر از چند ماه آینده که پرداخت از طریق کدهای ussd منسوخ و غیرقانونی خواهد شد خریداران شارژ تلفن همراه بتوانند با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی که هم اکنون تبلیغ گسترده بر روی آن انجام میدهند سهم بازار مناسبی را کسب کنند.
https://akhbarbank.com/vdccimqe.2bqsm8laa2.html
برچسب ها: کدهای USSD
تازه ترین اخبار