۰
یک کارگزاری با اعلام شرایط کلی صنایع مهم در آخرین هفته تیر ، پیش بینی کرد سهام سه شرکت جدید بعلاوه ۱۹ شرکت دیگر از اقبال بیشتری نسبت به هم گروه ها برخوردار باشند.
به گزارش اخبار بانک، در ادامه معاملات بازار سهام که امروز و در هفته پایانی تیر با شاخص 105 هزار و 505 واحدی شروع می شود، کارگزاری آبان اعلام کرد بازار چهارشنبه را در حالی به پایان رسید که با افزایش عرضه ها در اکثر گروه ها، بخصوص گروه های دلار محور و پیشروی فلزی، معدنی و پتروشیمی همراه بود و افت قیمت و فشار فروش بالای اکثر گروه ها رخ داد که دلیل آنرا عرضه اولیه پتروشیمی پارس و ریزش قیمت های فلزات پایه در بازارهای جهانی می توان عنوان کرد.

بر همین اساس پیش بینی می شود این نحوه معاملاتی در شروع این هفته و به جز برخی نمادهای کوچک و شرکت های جدید "پارس، شغدیر و زبینا" در سایر نمادها و گروه ها نظاره گر باشیم.

از نمادهایی که می توانند طی داد و ستدهای شنبه با اقبال بالاتری نسبت به هم گروهی ها دنبال شوند ، می توان به "وصندوق، شپنا، شتران، وپست، حکمت، ختراک، خفنر، خاذین، خگستر، کرمان، وساخت، ساراب، پتایر، سفانو، ثعمرا، ثفارس، ثپردیس، رکیش و مداران" اشاره کرد.
 
https://akhbarbank.com/vdcjvaem.uqevizsffu.html
تازه ترین اخبار