۰
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: تهیه گزارش از وضعیت بازار ارز و سکه فرصتی را فراهم می‌کند تا تنگناها و مشکلات این حوزه مشخص شود.
تهیه گزارش از بازار سکه و ارز و شفافیت سیاست‌های این حوزه
به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، جلال میرزایی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری به رئیس جمهور به منظور تهیه گزارش از وضعیت بازار سکه و ارز اظهار داشت: ابهاماتی در رابطه با سیاست‌های بازار ارز و سکه وجود دارد. این‌که در یک مدت کوتاهی با توجه به اینکه با آمریکا در تقابل هستیم و آمریکا می‌خواهد ما حتی منابع ارزی کافی برای تامین مایحتاج اولیه خود نداشته باشیم، منابع ارزی بانک مرکزی خالی می‌شود ابهاماتی را ایجاد می‌کند.

وی در ادامه گفت: امروز منابع ارزی بانک مرکزی با فروش ارز در حال خالی شدن است. در عملکرد بازار سکه و ارز ابهاماتی وجود دارد و جا دارد بهتر از این در این حوزه عمل کرد و با نامه ای که مقام معظم ر هبری به رئیس جمهور ابلاغ کرده اند فرصت خوبی ایجاد شده تا تنگناها و مشکلات در این حوزه شفاف شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: با این گزارش قطعا فرصتی برای بیان مشکلات فراهم می شود و افرادی که در حوزه سیاستهای پولی و ارزی اشتباه کرده اند تغییر یافته و در سیاست‌ها بازنگری خواهد شد و واقعیت‌ها نیز خدمت مقام معظم رهبری گزارش می شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcc4mqe.2bqss8laa2.html
تازه ترین اخبار