مشکلات رایج اس ۹ و اس ۹ پلاس و راه حل آن‌ها

19 تير 1397 ساعت 10:58


گجت نیوز: سامسونگ گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس جزو بهترین پرچمداران سال 2018 هستند. با این حال برخی دستگاه‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس با مشکلاتی رو به رو می‌شوند که قابل حل هستند. در این مطلب مشکلات متداول گلکسی اس 9 را بررسی کرده و برایشان راه حل ارائه می‌کنیم.
مشکلات رایج گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس و راه حل آن‌ها
از آنجایی که سامسونگ پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا بوده و میلیون‌ها دستگاه از مدل‌های مختلف به بازارهای سراسر دنیا ارسال می‌کند، احتمال وجود ایراد در برخی محصولات آن نیز بالا است. پرچمداران سری S این شرکت همچون سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس همواره جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده و متاسفانه برخی کاربران، گزارش‌هایی پیرامون برخی مشکلات متداول گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس ارائه کرده‌اند.
مشکلات متداول گلکسی اس 9 سامسونگ
نباید فراموش کرد این دو گوشی جزو برترین‌ها بوده و وجود برخی مشکلات متداول گلکسی اس 9 نباید شما را از خرید این گوشی پشیمان کند، چرا که تنها تعدادی از کاربران با آن‌ها مواجه شده و در همه دستگاه‌ها رویت نشده‌اند. همچنین برای بیشتر مشکلات متداول گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس راهکارهایی به منظور رفع ایراد وجود دارد.
عمر باتری پایین
اگرچه با وجود بیشتر بودن ظرفیت باتری گلکسی اس 9 پلاس، نمایشگر آن نیز بزرگتر بوده و به همین دلیل انتظار می‌رود میزان مصرف انرژی دو گوشی یکسان باشد، اما بر اساس گزارش‌ها، مدل پلاس عمر باتری به مراتب بهتری داشته و برخی کاربران از دوام پایین باتری مدل پایه گله دارند. برای رفع این مشکل می‌توان پیشنهاداتی ارائه کرد:

مشکلات رایج گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس و راه حل آن‌ها پر شدن حافظه
برخی کاربران نسخه پایه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، که گوشی آن‌ها دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است، بعد از مدتی رفته رفته با مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی داخلی مواجه می‌شوند. برای مشکلات متداول گلکسی اس 9 مربوط به حافظه نیز پیشنهاداتی داریم: مشکلات رایج گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس و راه حل آن‌ها مشکلات متداول گلکسی اس 9 در بلوتوث، وای فای و GPS
ایرادهای مربوط به اتصالات بی‌سیم همچون وای فای، بلوتوث و جی پی اس جزو متداول‌ترین مشکلات گوشی های هوشمند بوده و در بین مشکلات متداول گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز رویت می‌شوند. دلایل زیادی برای بروز آن‌ها وجود دارد. به منظور رفع این ایرادها می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید: مشکلات رایج گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس و راه حل آن‌ها به‌روز نبودن نرم افزار
سامسونگ نیز همچون دیگر شرکت‌های گوشی‌ساز اندرویدی، آن طور که مورد انتظار کاربران است اقدام به انتشار آپدیت نرم افزاری نمی‌کند. حتی پرچمداران این شرکت نیز دیر به دیر به‌روز می‌شوند. فراموش نکنید همیشه قرار نیست در صورت در دسترس بودن یک آپدیت، این موضوع به وسیله نمایش نوتیفیکیشن به شما اعلام شود، پس هر از چند گاه، با رفتن به قسمت Software Update وضعیت را به صورت دستی بررسی کنید.
یکی دیگر از بهترین ابزارها به منظور رفع مشکلات متداول گلکسی اس 9 مربوط به آپدیت، استفاده از نرم افزار دسکتاپ Smart Switch است. بعید نیست حتی با وجود ارائه آپدیت و چک کردن به صورت دستی، قادر به دریافت آن نباشید، اما با این برنامه ایراد رفع می‌شود. به وب سایت آن مراجعه کرده و نسخه مربوط به ویندوز یا مک را دریافت کنید. نرم افزار را نصب کرده و بعد از اتصال گوشی به کامپیوتر، از آن بخواهید آپدیت‌ها را به صورت خودکار دریافت کند.
مشکلات رایج گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس و راه حل آن‌ها
سامسونگ یک آپدیت نرم افزاری را برای تمامی مدل‌ها به صورت یکجا منتشر نمی‌کند. به همین دلیل اگر کاربران اروپایی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به تازگی یک آپدیت نرم افزاری دریافت کرد‌ه‌اند، شاید انتشار آن برای منطقه شما تا چند هفته آتی زمان ببرد.
نحوه ریست فکتوری کردن گوشی
همانطور که گفتیم ریست فکتوری کردن، آخرین گزینه در بین انواع روش‌های راه‌اندازی مجدد است. البته می‌توان فلش کردن گوشی را بالای دست آن آورد که راه‌اندازی مجدد به معنی نصب دوباره سیستم عامل بر روی گوشی است،‌ اما بعید می‌دانیم برای رفع مشکلات متداول گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 نیازی به انجام این کار باشد و به احتمال زیاد، ریست فکتوری کردن کفایت می‌کند.
فراموش نکنید با ریست فکتوری، تمامی اطلاعات و داده‌های ذخیره شده بر روی حافظه داخلی حذف خواهند شد، پس گشتی عمیق در گوشی زده و از هر آن چه که لازم دارید بکاپ تهیه کنید. سپس:


کد مطلب: 61706

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/61706/مشکلات-رایج-اس-۹-پلاس-راه-حل-آن-ها

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com