۰
۲
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸

کاهش 32 درصدی ریال در برابر دلار

ارزش پول کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، روسیه، مکزیک، هند، اندونزی، پاکستان، برزیل، ترکیه و آرژانتین هم در کنار ایران در سال 2017 کاهش داشتند.
کاهش 32 درصدی ریال در برابر دلار
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از اسپکتاتور ایندکس، در سال گذشته تنها ریال ایران با کاهش ارزش مواجه نشده است، بلکه کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، روسیه، مکزیک، هند، اندونزی، پاکستان، برزیل، ترکیه و آرژانتین هم در برابر دلار کاهش ارزش داشتند.

با این اوصاف، ارزش ریال ایران در سال گذشته در برابر دلار 32 درصد کاهش داشته است که البته آرژانتین پس از ایران و در بین کشورهای با بیشترین کاهش ارزش پولی در برابر دلار قرار گرفته است. پزوی آرژانتین در سال گذشته 64 درصد ارزش را در برابر دلار از دست داد و رکورد بیشترین کاهش را ثبت کرد.

در این میان ارزش پول‌های ترکیه 26 درصد، پاکستان 14 درصد، هند 7 درصد و روسیه 4 درصد ارزش را از دست دادند.

این گزارش اعلام کرد: پول رایج کشورهایی مانند مالزی، انگلیس، منطقه یورو، ژاپن، نیجریه، کره جنوبی و چین در برابر دلار افزایش ارزش داشتند. رینگیت مالزی بیشترین افزایش ارزش را با 6 درصد در برابر دلار داشت. پول‌های انگلیس، منطقه یورو و ژاپن هر کدام 3 درصد در برابر دلار رشد داشتند و پول‌های نیجریه 2.8 درصد، کره جنوبی 2.7 درصد و چین 2.3 درصد در برابر دلار افزایش داشت.

 
https://akhbarbank.com/vdcjhmem.uqevozsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
۳۲ درصد نه ۳۲۰ درصد ارزش ریال مقابل دلار سقوط کرده
Netherlands
شايد شما راست ميكويد٣٢ در صد !!! اما مقابل همه همه پول دنیا هم ارزانتر شده . این چی میکنی (ضعیفترین پول جهان است تومان ایرانی) 😡😡😡
تازه ترین اخبار