شاسی بلند جدیدی که پاییز به بازار ایران می آید +عکس

11 تير 1397 ساعت 12:53


این خودرو که در راستای توسعه فعالیت های کرمان موتور با کمپانی جک از آن نام برده می شود با پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ و با سیستم پاشش مستقیم در پاییز جاری رونمایی خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت کرمان موتور، این شرکت از برنامه ریزی برای تولید 60 هزار خودرو سواری در سال جاری خبر داده است که 70 درصد آن شامل تولید محصولات جک خواهد بود.

به گزارش عصر ایران کمپانی جک که در بازار ایران نیز نامی شناخته شده است در اوایل اردیبهشت در نمایشگاه خودرویچین در معرض نمایش قرار داد.

 جک که با ارائه خودروهای سدان و شاسی بلند خود از طریق شراکت با شرکت کرمان موتور پا به بازار ایران نهاده است در نمایشگاه خودرویی چین که بزرگترین رویداد اتومبیل‌ها در منطقه اوراسیا شناخته می‌شود، شاسی بلند جدید خود به عنوان s7 را در معرض نمایش قرار داد.

بدنه جک s7 از جنس فولاد است و بنابراین می توان گفت در کنار سنگینی وزن، باعث استحکام و مقاومت زیادی در آن می‌شود. موسسه C-NCAP نیز این شاسی‌بلند را برای دریافت 5 ستاره ایمنی شایسته عنوان کرده است.

آن طور که در نمایشگاه خودروی پکن شاهد بودیم این شاسی‌بلند جک به سامانه کنترل کشش، سیستم کمکی کنترل شرایط در حرکت سراشیبی، سامانه پایداری، سامانه کمکی پارک و سامانه هشدار دهنده حرکت بین خطوط مجهز است.

با توجه به فروش خوب خودروی جک s5 در ایران به نظر می رسد جک S7 نیز بتواند با قرار گیری در محصولات کرمان موتور که شریک تجاری جک به شمار می رود بازار خوبی را در ایران داشته و فروش خوبی را تجربه کند.


_91505666_d6edb948-ae9d-4f37-aecc-bf1ad2f575ef copy copy
1
2
 


کد مطلب: 61582

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/61582/شاسی-بلند-جدیدی-پاییز-بازار-ایران-می-آید-عکس

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com