رشد ۴۰ درصدی پرتفوی سرمد در سه ماهه نخست سال ۹۷

9 تير 1397 ساعت 11:19

مراسم افتتاحيه شعبه ايلام بيمه سرمد، با حضور مجتبي کاتب رييس هيات مديره، محمدرضا سميع توران سرايي مدير بانک صادرات استان و شرافت معاون وي، روساي دواير و شعب بانک صادرات، کتيراتي مدير استان‌ها و شبکه فروش، حامي‌فرد مدير روابط عمومي، احمدي مدير استان ايلام اين شرکت و مديران شعب ساير شرکت‌هاي بيمه اي، در محل سالن اجتماعات بانک صادرات استان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، کاتب در اين مراسم، افتتاح شعبه در اين استان را در ادامه روند گسترش شبکه فروش و توسعه شعب در تمامي‌استان‌ها مثبت ارزيابي کرد و گفت: استان ايلام به عنوان استاني که چهار درصد نفت کشور و ۱۵درصد از منابع گاز کشور را داراست و علي رغم گشايش مرز مشترک با عراق در شهرستان مهران و و دهلران، پتانسيل‌هاي خوبي در عرصه‌هاي تجارت و توريسم بين‌المللي کسب نموده است، متاسفانه به لحاظ ضريب نفوذ بيمه در جايگاه مطلوبي قرار ندارد.
 
وي با بيان اينکه ضريب نفوذ بيمه در اين استان در سال 1395، تنها 1.13 درصد بوده است، خاطرنشان کرد: همين موضوع، لزوم تلاش بيشتر در جهت ارتقاي فرهنگ بيمه در اين استان را آشکار مي‌کند.
 
رييس هيات مديره بيمه سرمد با اشاره به آمارهاي بيمه مرکزي در سال 1395، گفت: استان ايلام در اين مدت تنها 0.6 درصد سهم کل حق بيمه توليدي را به خود اختصاص داده و سهم اين استان از خسارت پرداختي در آن سال، 0.7 درصد بوده است؛ اين آمارها نشان دهنده آن است که حق بيمه توليدي از ميزان خسارت پرداختي در استان کمتر بوده که لازم است در اين مسير اقدامات موثرتري صورت پذيرد.
 
وي يکي از مهمترين اهداف افتتاح اين شعبه را خدمت رساني و ارائه خدمات شايسته به زائرين کربلا و نجف عنوان و ابراز اميدواري کرد: بيمه سرمد بتواند در مسير تحقق اهداف خود در استان ايلام گام‌هاي موثر و ارزشمندي بردارد.
 
کاتب در بخش ديگري از سخنان خود به معرفي خدمات بيمه سرمد پرداخت و از رشد 40 درصدي پرتفوي شرکت در سه ماه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
 
همچنين در اين مراسم، مدير بانک صادرات استان نيز از افتتاح شعبه بيمه سرمد در ايلام اظهار خشنودي کرد و ضمن تاکيد بر توسعه همکاري‌هاي مشترک بانک-بيمه، گفت: ارائه محصولات بيمه‌اي به مشتريان بانک صادرات، نيازهاي بيمه‌اي آن‌ها را در استان ايلام تامين خواهد کرد.سميع توران سرايي، بانک صادرات را حامي‌بزرگي براي بيمه سرمد دانست و خاطرنشان کرد: در مقابل، بيمه سرمد با جلب رضايت همه جانبه کارکنان، بازنشستگان و مشتريان بانک صادرات، پاسخ شايسته‌اي به حمايت‌هاي اين بانک داده است.
 
همچنين در اين مراسم، صوت شيواي قاري جوان بين المللي که در آغاز افتتاحيه، اقدام به قرائت قرآن نموده بود، مورد توجه رييس هيات مديره بيمه سرمد قرار گرفت و يک بيمه نامه زندگي با حق بيمه 10 ميليون ريال به وي اهدا نمود.
 
در پايان مراسم افتتاحيه شعبه ايلام بيمه سرمد، حکم مديريت اين استان توسط دکتر کاتب به آقاي احمدي تقديم شد.
 
در ادامه اين بازديد استاني، نشستي نيز در محل شعبه با حضور مدير رفاه بانک صادرات استان برگزار شد؛ در اين نشست مسائل و مشکلات موجود مطرح شد که به صورت فوري و آني دستور پيگيري آنها توسط رييس هيات مديره بيمه سرمد صادر شد.
 
کاتب در اين جلسه جوياي نحوه عملکرد تيم ارزيابي اين شرکت از روند ارزيابي و پرداخت خسارت‌هاي مربوط به زلزله استان ايلام شد که خوشبختانه مورد تاييد و توجه مديران بانک صادرات استان قرار گرفته و نتايج رضايت بخشي دريافت شده بود.
 
رييس هيات مديره همچنين ديداري نيز با نماينده شرکت کمک رسان ايران داشت که ضمن بررسي مسايل و موانع پيش رو، توصيه‌هاي لازم جهت ترتيب اثر بخشيدن به انجام پرونده‌هاي اين شرکت به قيد فوريت مورد تاکيد قرار گرفت.


کد مطلب: 61533

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/61533/رشد-۴۰-درصدی-پرتفوی-سرمد-سه-ماهه-نخست-سال-۹۷

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com