۰
۶
چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲

آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت از بانک مرکزی

یک نماینده اصلاح طلب مجلس از آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت خبر داد و گفت: مسائل بانکی، پولی و ارزی کشور ریشه در تصمیمات بانک مرکزی دارد و براساس اطلاعات واصله آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت از بانک مرکزی خواهد بود.
آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت از بانک مرکزی
به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: مجلس، دولت، بازار و فعالان اقتصادی و سیاسی بدانند که همانطور که در خزانه داری آمریکا ستاد جنگ اقتصادی تشکیل شده ما نیز باید به صورت کاملا هوشمندانه و انعطاف پذیر در تیم اقتصادی دولت تغییرات لازم را اعمال کنیم تا فضای روانی منفی علیه اقتصاد جمهوری اسلامی شکسته شود. منتقدان و مخالفان دولت بدانند که نباید در زمین آمریکا بر ضد منافع و مصالح خودمان بازی کنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: متاسفانه افرادی در مجلس، دولت، فعالان اقتصادی و سیاسی و اصناف و بازار به نفع آمریکا کار می کنند و با صدای رساتر در جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی فعالانه کار می کنند.

وی افزود: باید طرح های صریح و فوریت دار در مجلس تصویب شود و دولت نیز باید هرچه زودتر در تیم اقتصادی خود با نگاه و فکری نو، انعطاف پذیر و ریسک پذیر تغییر به وجود آورد و بنده مطمئن هستم این مهم در دستور کار رییس جمهور و دولت محترم هم قرار دارد و به زودی این تغییرات را اعمال خواهد کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: با همکاری و همدلی مجلس و دولت در این زمینه قطعا می توان از فضای روانی و اقتصادی فعلی کشور با حداقل لطمه عبور کرد.

سبحانی فر خاطرنشان کرد: شاخصهای اقتصادی کشور نسبت به سال ۱۳۹۶ در حوزه صادرات، فروش و قیمت نفت و سایر شاخص های اقتصادی بهتر شده است اما فضای روانی اقتصادی منفی شکل داده شده توسط آمریکایی ها توسط برخی دوستان نادان داخلی تشدید شده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت خبر داد و افزود: مسائل بانکی، پولی و ارزی کشور ریشه در تصمیمات بانک مرکزی دارد و براساس اطلاعات واصله آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت از بانک مرکزی خواهد بود.
 
https://akhbarbank.com/vdcbgsb0.rhb8gpiuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
شخص سیف که عامل بدبختی میلیونها سپرده گذار بیگناه موسسات مالی و اعتباری به خصوص موسسه با مجوز شخص خودش بوده است باید برکنار و محاکمه و کل خسارت مردم به دلیل اهمال های دولت جبران شود .
Iran, Islamic Republic of
شاید بد نباشد برای ایجاد یک تیم کامل از نظریات کی روش هم استفاده بکنیم . اولین شرط برای یک تیم وجود افراد جنگنده ای است که تا پای جان برای تیمشان تا آخرین لحظه می جنگند و حاصلش همان خوشنودی مردم به رغم حذف از جام جهانی خواهد بود . آیا یک چنین افراد ماهر و متبحر و جنگنده برای تشکیل تیمتان دارید یا همه فقط به فکر جیب خودشان هستند . تابحال که نداشتیم .
مالباخته ارمان وحدت
Iran, Islamic Republic of
اگه به جای محکوم کردن سپرده گذار حق به حقدار میدادید و مدیران بی لیاقت تنبیه میشدن به این سرنوشت دچار نمیشدید همون گونه که به سر ما اوردید خواهید دید چه به سرتون میاد خدا بزرگه
Netherlands
اقا جان اب از سرچشمه کلالوده است . خود شما باید اصلاح شوید بعد تیم شما . اکر راست میفرمایید ارز تزریق بازار بدهید . که همه چیز ارزان شود نه دلار ۴۸۰۰ .باید قیمت ۱۷۰۰ باشه . ان وقت شما درست هستید .
مالباخته ارمان وحدت
Iran, Islamic Republic of
تغییرات برا ما فرقی نمیکنه ی جور برنامه بریزید یک سال ضرر مارو جبران کنید دلار فروختیم سپرده کردیم ببینید چقدر ضرر کردیم اعتماد کردیم به نظام بانکی حالا بعد یکسال میگن سود نمیدن تازه کمم میکنن اینجور باشه مطمئن باشید هیچ سپرده گذاری راضی نیس جواب ظلم هم خواهید دید خدا بزرگه همینجور که سیف روش سیاه شد بقیه اونا هم که دست داشتن همینجورمیشن یا حق
United States
نوشدارو بعد از مرگ سهراب ؟! سیف باید چند سال پیش عوض می شد اما با عدم درایت روحانی اولا در سپردن این مسئولیت به سیف و ثانیا در دفاع از ادامه کار او علیرغم همه خراب کاری ها کار فعلا به اینجا رسیده. البته در کل نظام و دو جناح آدم با لیاقت نداریم وگرنه در چهل سال گذشته همه کارها دست همین ها بوده و روز به روز هم خراب تر شده و تا نابودی کامل هم زیاد زمان نمانده.
تازه ترین اخبار