۰
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۴

آخرین قیمت سکه و ارز در بازار

فردوسی و سبزه میدان امروز شاهد نوساناتی شدید بودند به طوری که قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در ابتدای روز تفاوتی 175 هزار تومانی با میانه روز داشت .
 به گزارش اخبار بانک به نقل از خبرآنلاین، سکه تمام بهار آزادی که در پایان معاملات دیروز به سه میلیون تومان در هر قطعه نزدیک شده بود، امروز بار دیگر به کانال دو میلیون و هشتصد هزار تومان بازگشت تا این رفت وبرگشت ، همچنان تغییری جدی نسبت به ساعات ابتدایی دیروز ایجاد نکند .

 در بازار امروز تهران هر نیم سکه به قیمت یک میلیون و 473 هزار تومان و هر ربع سکه به قیمت 787 هزار تومان فروخته شد.

 قیمت هر گرم طلا نیز همچنان در محدوده 252 هزار تومان است .

 ارزهای مهم در بازار با ریزش روبرو شدند و قیمت هر پوند با کاهشی نزدیک به پانصد تومان در محدوده 11 هزار تومان معامله شد.

 هر یورو نیز با کاهشی نزدیک به 405 تومان در حدود 9772 تومان به فروش رسید.
 
کاهش چشمگیر قیمت دلار در بازار غیررسمی
با اعلام تصمیم تازه دولت مبنی بر رسمیت یافتن بازار ثانویه ارز و آزاد شدن معامله توافقی که خبرگزاری مهر امروز خبر آن را منتشر کرد،روند فروش‌ در بازار غیررسمی رونق گرفته وقیمت در حال کاهش است.

گزارش میدانی از جنب و جوش دارندگان خُرد ارز در بازار برای فروش حکایت دارد و در بازار غیررسمی یا همان قاچاق، از آغاز معاملات صبح تاکنون نرخ بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان بر روی هر دلار کاهش یافته است.

خبرگزاری مهر صبح امروز در خبری با عنوان «جزئیات جلسه تیم اقتصادی با روحانی/معامله توافقی ارز آزاد شد» از موافقت رییس جمهور با رسمیت یافتن بازار ثانویه ارز خبر داده و نوشته است: در جلسه ای که دیروز( یکشنبه) با حضور تیم اقتصادی دولت با رئیس جمهور برگزار شده است، حسن روحانی بالاخره خرید و فروش توافقی میان صادر کنندگان و واردکنندگان را در صرافی ها پذیرفت.

بعد از انتشار خبر مهر، رئیس کل بانک مرکزی نیز در حاشیه جلسه کمیسیون حمایت از تولید ملی در مجلس، خبر مهر را تایید کرد و گفت که دولت در حال تعیین تکلیف بازار ثانویه ارز است.

انتشار این خبرها بازخورد مثبتی در بازار داشته و نرخ بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان بر روی هر دلار از آغاز معاملات صبح امروز در بازار غیررسمی کاهش داشته است.

 


 

 
https://akhbarbank.com/vdcgxt93.ak9qt4prra.html
برچسب ها: قیمت سکه
تازه ترین اخبار