۰
مديره بانک مهر اقتصاد در بازديد از شعب شرق استان تهران بر لزوم تلاش جهادي براي دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده تاکيد کرد.
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانك، يوسف مرتضايي – عضو هيئت مديره بانک - در اين بازديد اظهار داشت: نقش کارکنان در جلب رضايت مشتريان بسيار حائز اهميت است؛ در همين راستا بايد گفت که به لطف اعتماد و همراهي مشتريان، حجم بالايي از منابع را در اختيار داريم که اين موجب مي‌شود بتوانيم براي حمايت از توليد کنندگان و سرمايه گذاران و همچنين پرداخت تسهيلات خُرد به آحاد مختلف مردم موفق عمل کنيم.

وي با اشاره به اينکه همکاران پر تلاش بانک مهر اقتصاد در راستاي اهداف و ماموريت‌هاي اين بانک گام بر مي‌دارند، افزود: همکاران ما بايد همواره با صبر و حوصله پاسخگوي مشتريان و سپرده گذاران باشند و همچون گذشته مشتري مداري را سر لوحه امور خود قرار دهند.

مرتضايي تلاش جهادي را يکي از مولفه‌هاي مهم در دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده بانک دانست و ادامه داد: اگر امروز بانک مهر اقتصاد توانسته جايگاه مناسبي را در ميان بانک‌هاي کشور به خود اختصاص دهد به دليل تعامل مناسب همکاران شعب با مشتريان و برخورد شايسته آنان با ارباب رجوع بوده است.
https://akhbarbank.com/vdcce1qe.2bqsm8laa2.html
تازه ترین اخبار