۰
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲

لو رفتن تصویری از گوشی سونی Xperia XZ۲ Premium طلایی رنگ!

لو رفتن تصویری از گوشی سونی Xperia XZ۲ Premium طلایی رنگ!
 فقط اندکی از فروش محدود Xperia XZ2 Premium آنهم تنها در بعضی از فروشگاه های منتخب دنیا می گذرد و در سایر کشورها تنها به صورت پیش فروش عرضه شده است، اما در حالی که همین عرضه محدود هم تنها در دو رنگ «سیاه» و «نقره ای» صورت گرفته بود، اکنون گزارش جدیدی نشان می دهد که Sony Xperia XZ2 Premium با یک رنگ سوم نیز ساخته خواهد شد: «طلایی»!

لو رفتن تصویری از گوشی سونی Xperia XZ۲ Premium طلایی رنگ!
امروز تصویری از گوشی سونی اکسپریا XZ2 Premium طلایی رنگ منتشر شده است. سونی هنوز این رنگ جدید را به طور رسمی تایید نکرده است، پس چاره ای نیست جز انتظار کشیدن برای نسخه طلایی رنگ در عرضه های بعدی این گوشی هوشمند.
مطمئنا ما صحت این تصاویر را نمی توانیم تایید کنیم، بنابراین باید این گونه اخبار را با دیده تردید نگریست. گفته می شود که این گوشی طلایی رنگ در بازارهای چین که پیش از این پیش فروش آن برای تاریخ دوم ژولای (11 تیر) در آن کشور آغاز شده است، عرضه خواهد شد. شاید قبل از آن چیز تازه ای درباره نسخه طلایی XZ2 Premium بشنویم.
Xperia XZ2 Premium دارای نمایشگر 5.8 اینچی TRILUMINOUS با رزولوشن 4K است و دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 845 با 6 گیگابایت رم است. در پشت این گوشی سیستم دوربین دوگانه وجود دارد که قادر است با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری با کیفیت 4K انجام دهد و همچنین قادر به فیلمبرداری با «حرکت آهسته» (Slow-motion) با سرعت 960 فریم در ثانیه است. هنوز قیمت نهایی آن تعیین نشده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcf0mdv.w6dyjagiiw.html
تازه ترین اخبار