۰
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲

توقف دیروز ۲۳ نماد

امروز نماد اکثر ۲۳ شرکت از جمله فولادمبارکه، بانک صادرات، گل گهر و...که دیروز متوقف شدند باز می شود و ۳ شرکت برای مجمع سالانه و افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی بسته و روز آخر یک حق تقدم خواهد بود.
توقف دیروز ۲۳ نماد
به گزارش اخبار بانک، در پایان معاملات دیروز که شاخص بورس با افزایش 1970 واحد به رکورد 106 هزار و 504 واحد رسید نماد 23 شرکت بسته شد که اکثریت قریب به اتفاق این شرکت ها ، امروز به تابلو بر می گردند.

این گروه شامل 12 شرکت فولاد مبارکه، گل گهر، کالسیمین، سرمایه گذاری غدیر، توسعه معادن و فلزات، فولاد کاوه جنوب، فرآوری‌ مواد معدنی‌ ایران‌، توسعه معدنی و صنعتی صبانور، سرمایه گذاری سپه ، چدن سازان و فیبر ایران به دلیل رشد بیش از 20 درصدی قیمت سهام ، 8 شرکت سرمایه گذاری امید، بانک صادرات، ایران خودرو دیزل، پتروشیمی جم، تامین ماسه ریخته گری، تکنوتار،  پارس دارو و بیمه پارسیان برای افشای رویداد با اهمیت، 3 شرکت فنرسازی‌ زر، معادن‌ منگنز ایران‌ و صنایع‌خاک‌چینی‌ ایران‌ برای مجمع سالانه و تصویب صورت های مالی اسفند 96 و افست برای تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه 250 درصدی بودند.

امروز هم شرکت های نوش‌ مازندران‌، تراکتورسازی‌ایران‌ و پارس‌سویچ‌ به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده در اول هفته آینده، موقتا" از تابلو خارج می شوند و آخرین مهلت داد و ستد حق تقدم شیشه‌ همدان‌ است. 

"بسویچ" در مجمع دوشنبه آینده می تواند سرمایه اسمی 25 میلیارد تومانی را در دو مرحله ، 300 درصد افزایش دهد و به 100 میلیارد تومان برساند. در مرحله اول از 25 به 60 و در مرحله بعد به 100 میلیارد تومان.
 
https://akhbarbank.com/vdchmxn-.23nzxdftt2.html
برچسب ها: توقف نماد
تازه ترین اخبار