۰
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

معرفی اپلیکیشن و بازی

معرفی اپلیکیشن و بازی
برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم.
 
 
بازی Flip the Knife PvP Challenge؛ سلاحتو انتخاب کن!
Flip the Knife PvP Challenge بازی جدید، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای آرکید از BigDreamGames برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. با نصب Flip the Knife PvP Challenge برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی تفننی جالب با محیطی ساده و گرافیک کارتونی بسیار زیبا را تجربه کنید که در آن قادرید انواع و اقسام سلاح های سرد مانند چاقو، تبر و شمشیر را پرتاب کرده و تبدیل به استاد پرتاب کردن سلاح های سرد شوید! تمرین کنید و در مکان های مختلف و متنوع پرتاب چاقو را انجام دهید! بعد از مدتی یاد خواهید گرفت که هر سلاح سردی را چطور باید پرتاب کنید که درست به هدف بخورد ؛ حتی اگر هدف متحرک باشد!
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۷)
همچنان که در بازی پیشروی می کنید، می توانید قفل چاقوهای نایاب، تبرهای آهنی و شمشیرهای افسانه ای را باز کنید و کلکسیونی از آن ها را داشته باشید! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و جالب با طراحی و ساخت فوق العاده زیبا و حجم کم هستید بدون شک Flip the Knife PvP Challenge نظرتان را جلب میکند، آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟ بازی Flip the Knife PvP Challenge تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را کسب کند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۷)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)    

 بازی Deploy and Destroy: Ash vs ED؛ یک اکشن نفس گیر!
Deploy and Destroy: Ash vs ED بازی جدید، فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و تفنگی از استودیوی AppsMinistry است که به صورت رایگان  عرضه شده است! بازی بر اساس سریال Ash vs. Evil Dead TV طراحی و ساخته شده است که در ان شما به عنوان یک بازیکن می توانید در نقش Ash یا Kelly ظاهر شوید و با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند به نبرد با دشمنان بروید! نبردهای شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می پذیرد و امکان ارتقا سلاح ها و کارکترها نیز وجود دارد.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۷)
 
با شکست دشمنان و جمع آوری پول و امتیاز، سلاح ها و آیتم ها را یکی پس از دیگری باز کنید و هیجان را دو چندان کنید! طیف گسترده ای از شخصیت های دوست داشتنی و معروف سریال Ash vs. Evil Dead TV در این بازی حضور دارند ؛ با آن ها همراه شوید و برای رسیدن به هدف تان تلاش کنید! جلوه های تصویری و صوتی خیره کننده در بازی Deploy and Destroy: Ash vs ED تجربه ای متفاوت از بازیهای اکشن را برای تان به ارمغان می اورد، آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد؟!

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۷)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)      
 
برنامه Today in History - On this Day؛ لمس تاریخ!
تمامی ما در جهانی بسیار گسترده زندگی می کنیم که در هر روز اتفاقات خاص و متنوعی صورت می پذیرد؛ از کشف دارو ها، مواد، اختراعات جدید و … گرفته تا مردن دانشمندان و بزرگان در زمینه های مختلف! اگر نگاهی به تقویم خانگی خود کنید خواهید دید که برخی از مهم ترین این وقایع در هر روز ذکر شده اند و به گونه ای می توان گفت که هر روز سالگرد یک حادثه می باشد. اما تقویم های خانگی این وقایع را با جزئیات زیادی ثبت نکرده اند و تنها برخی از آن ها را عنوان می کنند. Today in History – On this Day Premium عنوان یک اپلیکیشن خاص برای مشاهده تاریخ و وقایع هر روز می باشد که توسط Alexandru C. Ene منتشر شده است. تنها کافیست این استارت اپ را نصب کنید و علاوه بر داشتن یک تقویم دقیق به دانش و اطلاعاتتان بیفزایید. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در این برنامه دسته بندی هر کدام از وقایع در گروه هایی نظیر مرگ، تولد و … می باشد که می کند تمامی توضیحات موجود از یکدیگر تفکیک شوند. هر کدام از وقایع همراه با تصاویری هستند تا کاربر بتواند آن ها را با جزئیات بیشتری درک نماید. محتوای موجود در بیش از 50 زبان مختلف در دسترس هستند که بنا بر نیاز های خود قادر به فعال سازی هر کدام از زبان ها هستید. بهتر است این اپلیکیشن بی نظیر را از دست ندهید.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۷)
 برخی از ویژگی های اپلیکیشن Today in History - On this Day:
  • رامحتوای بسیار دقیق و گسترده با دقتی بالا تر از ویکیپدیا
    دسترسی به محتوای موجود در 50 زبان مختلف
    حالت آفلاین برای مرور وقایع بدون نیاز به دسترسی اینترنت
    توانایی جست و جو کردن هر کدام از اطلاعات مورد نیازتان
    ویجت حرفه ای برای مشاهده وقایع بر روی نمایشگر دستگاه اندرویدی
    همراه بودن هر کدام از حوادث موجود با تصاویر مرتبط با آن



  •  

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۷)    معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     
 
بازی Shred! 2 - Freeride Mountain Biking؛ هیجان از نوع دوچرخه سواری!
Shred! 2 – Freeride Mountain Biking بازی جدید، فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازیهای ورزشی – دوچرخه سواری از استودیوی ASBO Interactive است. با نصب Shred! 2 – Freeride Mountain Biking برروی تبلت و یا گوشی می توانید بهترین و گرافیکی ترین بازی دوچرخه سواری را تجربه کنید! این بازی و تمام لحظه های آن طوری طراحی شده اند که همیشه شما را در خطرناک ترین موقعیت ها قرار دهند ؛ هیچ بازی دوچرخه سواری تا به حال به این اندازه هیجان انگیز نبوده است!
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۷)
 
بیش از 40 مرحله منحصر به فرد و فوق العاده در بازی Shred! 2 – Freeride Mountain Biking گنجانده شده است که هر مرحله از ان در مکانی خاص صورت میگیرد! کنترلرهای لمسی ساده و آسان بازی به شما امکان انجام انواع حرکات آکروباتیک و فوق العاده را می دهند، حرکت کنید و از مسیرهای صعب العبور به سلامت بگذرید و بهترین بازی دوچرخه سواری را تجربه کنید ؛ البته بازی از کنترلرهای بلوتوثی نیز پشتیبانی می کند و می توانید دسته خود را به گوشی وصل کنید و با ان دوچرخه را کنترل نمایید و هیجان را دو چندان کنید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای دوچرخه سواری هستید به هیچ وجه Shred! 2 – Freeride Mountain Biking را از دست ندهید!
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۷)
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)
 
بازی Smashing Rush؛ یورش درهم کوبنده!
بازی Smashing Rush یک بازی سرگرم کننده و بسیار جذاب است که توسط استودیو بازی سازی Cold Soda ساخته و منتشر شده است. همان طور که از نام بازی نیز پیداست این بازی نیز در سبک بازی های دویدن است و شما باید در تمامی طول بازی بدوید. اما نکته ی هیجان انگیز بازی این است که در حین این دویدن جالش های بسیار سختی برای شما پیش خواهد امد که برای رفع آن ها باید پرش های متوالی کرده و حرکات مختلف انجام دهید. شما می توانید شخصیت های مختلف را انتخاب کرده و بازی را شروع کنید. بدین ترتیب از روی پشت بام ساختمان ها اغاز خواهید کرد و باید به جلو رفته و در این مسیر با پرش ها و دویدن های پر سرعت موانع خطرناک بازی را پشت سر بگذارید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۷)
 
اپلیکیشن های GM Music و GM Music GO هر دو از بهترین و محبوب ترین موزیک پلیرهای گوگل به شمار می روند، به طوری که نسخه اصلی بر اساس هزاران رای امتیاز خوب 4.6 از 5.0 و نسخه گو با هزاران رای امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کرده است! نسخه گو این موزیک پلیر در اصل نسخه سبک تر و سریع تر است که میتوانید یکی را به دلخواه انتخاب و نصب کنید!

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۷)
     
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)
https://akhbarbank.com/vdcjhtem.uqevvzsffu.html
تازه ترین اخبار