۰
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹

با «بله» کار «خیر» کنید

پیام رسان «بله» امکان تازه ای برای کاربرانش فراهم کرده که بتوانند در کمترین زمان و کاملا با انتخاب خود نیت خیرخواهانه شان را عملیاتی کنند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این پیام رسان یک بازو (ربات) به نشانی @emdadbot طراحی شده که در آن کاربر می تواند به سادگی و فقط با چند کلیک، مقصد کار خیر خود را مشخص و وجه آن را به صورت آنلاین واریز کند.

کاربر ابتدا مقصد مورد نظر برای واریز وجه شامل پرداخت صدقه، اکرام ایتام در طرح محسنین، جشن رمضان، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری، نذر، قربانی، اطعام و افطاری به نیازمندان، کمک به معیشت نیازمندان، کمک به جهیزیه و ازدواج نیازمندان، کمک به درمان نیازمندان، کمک به ساخت و تعمیر مسکن نیازمندان، کمک به اشتغال نیازمندان یا کمک به تحصیل نیازمندان را انتخاب می کند.

بازو سپس از کاربر می خواهد استان مورد نظر خود را تعیین کند. در این بخش کاربر می تواند یک استان به منظور صرف مبلغ واریزی را مشخص کرده و یا این موضوع را به سامانه واگذار کند. در ادامه این امکان وجود دارد که ترتیب زمانی واریز وجه به صورت فقط یک بار، روزانه، هفتگی یا ماهانه انتخاب شود.

مرحله نهایی تعیین مبلغ است. پس از اتمام این مراحل، یک پیام پرداخت وجه برای کاربر ارسال می شود که با کلیک بر روی آن، امکان برداشت وجه از حساب تعریف شده در پیام رسان «بله» وجود خواهد داشت.

کاربر می تواند این پیام پرداخت وجه را برای افراد مختلف نیز ارسال و دیگران را در کار خیر شریک کند.
 
https://akhbarbank.com/vdcgyx93.ak9qy4prra.html
تازه ترین اخبار