۰
درپی برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده انجمن مالی اسلامی ایران، صورت های مالی تصویب و اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.
انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن مالی اسلامی ایران
سومین مجمع سالانه انجمن مالی اسلامی ایران برگزار شد و با رای اعضا علی صالح آبادی، عباس موسویان، فریدون رهنمای رودپشتی، علی حسینی و ابوذر سروش به عنوان اعضای اصلی و مجید پیره و باقر طاهریان فر به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن انتخاب شدند.

همچنین سعید مستشار به عنوان بازرس اصلی و امیرحمزه مالمیر به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

صالح آبادی به عنوان رییس انجمن، برگزاری سومین همایش مالی اسلامی، برگزاری منظم نشست های علمی ماهانه با موضوعات متنوع در حوزه مالی اسلامی، طراحی و برگزاری نخستین دوره های DBA  و MBA مالی اسلامی، انعقاد تفاهمنامه همکاری با دستگاه ها و تشکل های مختلف ازجمله سازمان بورس، بانک قرض الحسنه رسالت، دانشگاه حکیم سبزواری، انجمن خبرنگاران بازار سرمایه و طراحی و اعطای جایزه مالی اسلامی به اشخاص حقیقی و حقوقی برتر در این حوزه را ازجمله اقدامات انجام شده طی یکسال اخیر برشمرد.

وی افزود: براساس ارزیابی وزارت علوم، انجمن مالی اسلامی با گذشت کمتر از سه سال از شروع فعالیت، موفق شده رتبه نخست را در بین انجمن های علمی تازه تاسیس بدست آورد.

در این جلسه، پس از ارائه گزارش خزانه دار و قرائت گزارش بازرس، صورت های مالی انجمن به اتفاق آرا تصویب شد.همچنین اعضای انجمن با برگزاری مجمع فوق العاده، بندهایی از اساسنامه را اصلاح کردند.
 
https://akhbarbank.com/vdcceiqe.2bqs48laa2.html
تازه ترین اخبار