۰
فناوری‌های جدیدی که هنوز راهی بازار نشده‌اند
برترین ها: هزار و یک محصول مختلف را در بازار شاهد هستیم که در هرکدام از آن‌‌ها فناوری‌های مختلفی به خدمت گرفته شده است، به لطف این فناوری‌ها امکانات و ویژگی‌های جدیدی به محصولاتی که پیش از این در بازار حضور داشته‌اند اضافه می‌شود. در این بین محصولاتی هم هستند که در آن‌‌ها فناوری‌های جدیدی استفاده شده اما ایده ساخت این محصولات به‌ اندازه‌ای جالب و نوآورانه است که هنوز به تولید انبوه نرسیده‌اند ور راهی بازار نشده‌اند.
درست است که این محصولات هنوز امتحان خود را آنچنان که باید و شاید در بازار پس نداده‌اند اما به ویژگی‌های جالبی مجهز هستند که به راحتی نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت، به همین منظور در ادامه به محصولات جدیدی اشاره خواهیم کرد که سرشار از فناوری‌های روز دنیا هستند.

پرینتر سه‌بعدی Sandhelden برای ساخت لوازم منزل
فناوری‌های جدیدی که هنوز راهی بازار نشده‌اند
ضایعات پلاستیکی یکی از خطرهای جدی برای طبیعت به‌حساب می‌آیند این امر باعث شده تا ایده‌پردازان فناوری هر کدام به نوعی طرحی برای بازیافت ضایعات پلاستیکی مطرح کنند، یکی از جالب‌ترین این طرح‌ها پرینتر سه‌بعدی Sandhelden است.
این پرینتر با ضایعات پلاستیکی که ریز شده و به‌صورت پودر در‌آمده است کار می‌کند و اسباب و اثاثیه منزل را می‌تواند پرینت بگیرد. کاملاً مشخص است لوازمی که از این طریق درست شده باشند قیمت کمتری خواهند داشت و بسته به نوع پلاستیکی که در ساخت آن‌ها استفاده شده می‌توان کیفیت این محصولات را نیز ارتقا بخشید.

روبات Cubetto برای آموزش برنامه‌نویسی
فناوری‌های جدیدی که هنوز راهی بازار نشده‌اند
کودکان همیشه علاقه زیادی به روبات‌ها نشان داده‌اند و به همین منظور روبات‌ آموزشی مختلفی را در بازار شاهد هستیم که امکانات زیادی هم ندارند، اما داستان روبات Cubetto فرق دارد و با روباتی طرف هستیم که در ساده‌ترین و جذاب‌ترین حالت ممکن اصول اولیه برنامه‌نویسی را به کودکان آموزش می‌دهد.
کودکان با چیدن و ترکیب قطعه‌های ساده‌ و معمولی که هر کدام بیانگر یک عمکلرد است اصول برنامه‌نویسی را فرا می‌گیرند.

ویرایش عکس و ویدئو با Gnarbox 2.0
فناوری‌های جدیدی که هنوز راهی بازار نشده‌اند
مدیریت حجم انبوه عکس‌ها و ویدئو‌هایی که با گوشی‌های هوشمند میگیریم کار سخت و دشواری است، خوشبختانه دستگاه کوچک Gnarbox 2.0 این کار را راحت کرده است و دیگر برای ویرایش و مدیریت عکس و فیلم‌های دیجیتال نیازی به لپ‌تاپ یا کامپیوتر ندارید.
دستگاه Gnarbox 2.0 به یک پردازنده چهار هسته‌ای مجهز است که در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند، ۴ گیگابایت رم، امکان ارتقا حافظه‌ ذخیره‌سازی تا ۱ گیگابایت، باتری قابل تعویض و وای‌فای سریع با قابلیت انتقال ۳۰۰ مگابایت اطلاعات در ثانیه را می‌توان از امکانات اصلی دستگاه Gnarbox 2.0 دانست.
این دستگاه کوچک و جمع‌ و جور در برابر افتادن، لرزه، گردوغبار، آب و حرارت مقاوم است و به راحتی می‌توانید فیلم‌‌ها و عکس‌هایی که در مسافرت گرفته‌اید را با این دستگاه مدیریت کنید.

قفل غیرقابل بازشدن Bowley
فناوری‌های جدیدی که هنوز راهی بازار نشده‌اند
شرکت‌هایی قفل سازی ادعا می‌کنند قفل‌هایی که می‌سازند غیرقابل بازشدن است اما یک سارق حرفه‌ای در عرض یک چشم به‌هم زدن غیرقابل‌ نفوذ‌ترین قفل‌ها را نیز باز می‌کند. در این بین به تازگی قفل Bowley معرفی شده است که واقعاً غیرقابل نفوذ است.
چیزی بیشتر از ۲.۳ میلیون ترکیب کلید در این قفل تعبیه شده است تا با قوی‌ترین شاه‌کلید‌ها نیز نتوان این قفل را باز کرد، بدنه قفل Bowley نیز فولاد ضدبرش است و در برابر هرگونه‌ای صدمه‌ای خم به ابرو نمی‌آورد.

دستگاه Qsun برای تشخیص پرتوهای مضر خورشید
فناوری‌های جدیدی که هنوز راهی بازار نشده‌اند
نور حیات‌بخش خورشید فایده‌های زیادی دارد اما بلای جان پوست انسان‌هاست و قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید بیماری‌های مختلف پوستی و حتی سرطان را به دنبال دارد. به همین دلیل دستگاه Qsun برای رصد کردن میزان نور خورشید ساخته شده است.
در این محصول سنسورهایی برای تشخیص پرتوهای UV خورشید تعبیه شده است تا از این طریق میزان قرار گرفتن فرد دربرابر این پرتوها مشخص شود، در نتیجه اگر بیش از اندازه در زیر نور خورشید بمانید این دستگاه به گوشی هوشمند پیام هشداری ارسال می‌کند تا قبل از آفتاب‌سوختگی در سایه قرار بگیرید.

پدال Magped برای اتصال آهنربایی رکاب دوچرخه و پای دوچرخه‌سوار
فناوری‌های جدیدی که هنوز راهی بازار نشده‌اند
حتماً برای شما هم پیش آمده است که پایتان از روی رکاب سربخورد، در چنین شرایطی ممکن است ساق پا با رکاب برخورد کند و درد زیادی ایجاد شود. خوشبختانه فناوری امروز برای این مشکل نیز چاره‌ای اندیشیده است.
این محصول برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای کاربرد زیادی دارد و در کفش دوچرخه‌سواران تعبیه می‌شود تا بین کفش و رکاب چسبندگی مغناطیسی ایجاد شود. به این ترتیب دوچرخه‌سوار با خیال راحت و بدون اینکه پایش از رکاب جدا شود می‌تواند با سرعت و قدرت بیشتری رکاب بزند، مکانیزم این محصول به‌گونه‌ای است که به راحتی از رکاب جدا می‌شود تا دوچرخه‌سوار به راحتی تعادل خود را حفظ کند.

ساعت Snoozle، ساعتی که نمی‌گذارد خواب بمانید
فناوری‌های جدیدی که هنوز راهی بازار نشده‌اند
در بیشتر ساعت‌های امروزی شاهد دکمه Snooze هستیم، کاربر با فشردن این دکمه می‌تواند چرت کوتاهی بزند و بسته به میزان زمانی که مشخص کرده است دوباره بیدار شود. در این بین گزینه Snooze چاره درد بسیاری از افراد نیست و حاضر نیستند بستر گرم و نرم خود را به همین راحتی‌ها ترک کنند.
برای این دسته از افراد ساعت Snoozle پیشنهاد می‌شود، این ساعت هوشمند به این راحتی‌ها دست‌بردار نیست و پس از اینکه در زمان مشخص زنگ زد باید حتماً از خواب بیدار شوید و آن را بر روی پایه مخصوص آن قرار دهید تا زنگش خاموش شود.

دوچرخه Bellcycle با انتقال نیرو به چرخ‌‌های جلو
فناوری‌های جدیدی که هنوز راهی بازار نشده‌اند
برای ایجاد نوآوری باید همیشه به محصولات از دید دیگری نگاه کنیم، چنین فرآیندی را در ساخت دوچرخه نوآورانه Bellcycle شاهد هستیم، در این دوچرخه نیروی رکاب به جای چرخ‌های عقب به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
سازندگان این دوچرخه به لطف طراحی ويژه‌ای که در این محصول تعبیه شده توانسته‌اند دوچرخه کوچکتری بسازند و محوراصلی دوچرخه را در مرکز آن قرار دهند.
در این قسمت به پایان فهرست فناوری‌های جدیدی رسیدیم که هنوز راهی بازار نشده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از علاقه‌مندان تکنولوژی‌های روز دنیا هستید و محصول نوآورانه‌ای را میشناسید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را با این محصول و مشخصات آن آشنا نمایید.
 
https://akhbarbank.com/vdcdzx09.yt0fk6a22y.html
تازه ترین اخبار