۰
تقسیم سود ۴۰۰ ریالی هر سهم همراه اول در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت تصویب شد.
مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت مخابرات ایران با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات و سید مجید صدری، مدیرعامل این شرکت و ۹۸.۸ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار و تقسیم سود ۴۰۰ ریالی مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

همچنین در مجمع اعلام شد، شرکت مخابرات ایران در سال‌های آینده با سرمایه گذاری در پروژه‌های بزرگ و همکاری با سایر FCP ها به دنبال افزایش سرمایه و سود خواهد بود.

این گزارش می افزاید : در جریان مجمع شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با قرائت عملکرد سال منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶ گفت: اولویت شرکت مخابرات استفاده از فناوری‌های بروز در ابعاد کلان به صورت عملیاتی و همکاری با سندیکای مخابرات و شرکت‌های دانش بنیان به منظور استفاده از مهارت و کالای ایرانی با هدف خودکفایی در صنعت مخابرات کشور ایران است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان این که نگاه مخابرات توسعه فیبر نوری است، اظهار داشت: در سال جاری حدود ۳۰۰ هزار مشتنرک فیبر نوری به شرکت مخابرات اضافه می‌شود، این در حالی است که تعداد پورت‌های پر سرعت اینترنت ADSL مخابرات به ۵/۵ میلیون پورت رسیده است؛ مخابرات ۱۴۰ سایت lte راه اندازی کرده و هم اکنون رتبه ۱ در گروه ارتباطات و مخابرات و رتبه ۲ در بالاترین میزان ارزش افزوه را به خود اختصاص داده است.

وی درباره تعامل با استارت آپ‌ها گفت: یکی از بحث‌هایی که مخابرات در یکسال اخیر دنبال کرده است، همکاری با استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان به منظور افزایش سطح کیفیت و سرمایه گذاری در آن‌ها بوده است که این مسئله نیز فراهم شده و به صورت جدی از چند وقت آینده قابل مشاهده خواهد بود.

سید مجید صدری با بیان این که مخابرات بزرگترین اپراتور اینترنت ثابت کشور است گفت: مخابرات با مصرف روزانه ۲۱۵۰ ترابایت پهنای باند و داشتن ۶۰ درصد از سهم بازار اینترنت ثابت بزرگترین اپراتور ثابت ایران محسوب می‌شود و در کنار آن شرکت همراه اول نیز باز ۵۸۵۰ ترابایت مصرف روزانه پهنای باند بزرگترین اپراتور دیتای ایران است.

وی تاکید کرد: اولویت شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور ثابت ایران در کنار مجموعه همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور همراه کشور، حمایت از تولید کنندگان داخلی، توسعه خدمات، همکاری با شرکت‌های تولید کننده محتوا و FCP ‌ها در سال ۱۳۹۷ است؛ مخابرات ایران قصد دارد تا در مناطقی که از تلفن و اینترنت برخوردار نیستند با شرط بازگشت سرمایه به صورت کوتاه مدت سرمایه گذاری داشته باشد تا بتواند به عنوان صاحب بزرگترین زیرساخت ارتباطی و مخابراتی ایران وظایف حکومتی خود را به منظور افزایش ضریب نفود ارتباطات در کشور انجام دهد.
 
https://akhbarbank.com/vdciqraq.t1az52bcct.html
تازه ترین اخبار