۰
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵

مدیرعامل بانک شهر استعفا کرد

دکتر حسین محمدپورزرندی مدیرعامل این بانک طی نامه‌ای استعفای خود را اعلام كرد.
به گزارش اخبار بانك، متن استعفای حسین محمد پورزرندی به این شرح است:

تکیه بر تقوی و دانش در طریقت کافریست
رهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش

اینک در آستانه عید بزرگ فطر سال ۱۳۹۷و پس از قریب ۵۰ ماه توفیق خدمت توأم با افتخار و دلدادگی به محضر مردم عزیز ایران اسلامی، با اتکال به یگانه هستی و استعانت از ائمه اطهار اجازه می‌خواهم تا با قلبی سرشار از مهر و محبت و قدرشناسی به همه خادمان مردم عزیز، شهروندان، سهامداران، مشتریان و همکاران معززم در بانک شهر و نظام بانکی و اصحاب خدوم رسانه که همواره در این مدت همگی یاری‌گر و یاور اینجانب و بانک محبوب شهر بوده‌اند- از ادامه خدمت در سمت مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک معظم شهر استعفا و این سنگر ارجمند را به عزیزی دیگر واگذار نمایم.

بی‌تردید آنچه در این سال‌ها در عرصه ارائه خدمات به شهروندان ایران عزیز اسلامی از سوی این بانک تجلی یافت، حاصل خون دل خوردن قاطبه همکاران عزیزم در این بانک بوده که با حمایت مدیران کارامد شهری در مقاطع مختلف زمانی رقم خورده و در این اثنا خانواده بزرگ نظام بانکی کشور نیز همواره پشتیبان حرکت‌های بدیع این بانک بوده‌اند.

تقویم نمودن آنچه در همه این سال‌ها رخ داد بی‌تردید در این مجال نخواهد گنجید اما اشاره به برخی رویکردها و توسعه‌یافتگی‌ها در این عرصه مروری است شتابان بر همه همت‌هایی که بواسطه عرق خدمت به هم‌نوع بروز و ظهور نموده است.

-استقرار خدمات نوین بانکی در قالب پیشخوان‌های شهرنت در اقصی نقاط کشور برای نخستین بار در ایران اسلامی

-افزایش چندین برابری سرمایه بانک شهر ( که صاحب‌نظران امور مالی و بانکی به اهمیت و دشواری این تصمیم و عمل آگاه‌اند)

-چند برابر شدن منابع بانک شهر به لحاظ ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان به لحاظ توسعه خدمات در جامعه شهری

-توسعه و گسترش خدمات ارزشمند بانکداری الکترونیکی

-توجه و تأکید بر ارتقاء کیفیت زندگی شهری با نقش‌آفرینی در ایجاد و تأمین تسهیلات و امکانات برای مدیران شهری همچون توسعه حمل و نقل عمومی و توجه عمیق به مسئولیت های اجتماعی متنوع و متعدد.

-سرمایه‌گذاری و توسعه خطوط حمل و نقل ریلی ( مترو) در کلانشهر ها که بی‌شک موفقیت مدیران شهری در این عرصه بدون کمک‌ها و حمایت‌های بانک شهر کامل نمی‌نمود.

-ارتقاء برند و افزایش سهم ذهنی بازار بانک شهر در نزد گروه‌های مختلف شهروندان که سبب‌ساز مشارکت غیرمستقیم و مستقیم شهروندان در عمران و آبادانی شهرها گردید.

-کارآفرینی و ایجاد قریب یکهزار شغل جدید برای جوانان تحصیل‌کرده این مرز و بوم بدون تحمیل ریالی هزینه به نظام دولتی

-و در کنار همه اینها، دقت نظر در رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی سرمایه‌های انسانی بانک و تلاش در جهت ارتقاء کیفی مهارت‌های فردی و گروهی عزیزان همکار
و صدها حرکت بدیع و اثرگذار دیگر که توانست سرانجام بانک شهر را به جایگاهی سوق دهد که اینک می‌تواند ادعا کند در دامنه سترگ چکاد بلند مرتبه خدمت جای گرفته.

دور از انتظار نیست اگر برخی بی‌مهری‌ها و نقل قول‌های ناصواب و نادرست قصد کنند تا راه را بر این همه پیشرفت سد کنند، چرا که همواره ناملایمت در برابر حرکت‌ها بروز می‌کند. اینک نیز در ماه بزرگ اخلاق و انسانیت برخی اقوال غیرواقع گرچه به مکدر شدن احوال عزیزانم بدل شد و خاطر قدرشناسان را مکدر ساخت، اما در این ماه عزیز به سهم خویش قدردان همه محبت‌ها هستم و برخی بداخلاقی ها را که گاهاً در فضاهای مجازی و ان‌شاءا… ناآگاهانه بروز می‌نموده به نوبه خود می‌بخشم و امیدوارم شما هم مرا ببخشید تا خدا هم ما را آسان‌تر ببخشد.
در پایان بار دیگر ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همه عزیزان زحمت‌کش بانک شهر در همه ارکان بانک از کارکنان و کارشناسان محترم تا مدیران دوایر و ادارات ستادی و رؤسا و معاونین و کارکنان شعب و مناطق و مدیران و اعضای هیأت‌مدیره شرکت‌ها و اعضای محترم هیأت‌عامل و هیأت‌مدیره و همچنین از حسن‌اعتماد سهامداران محترم بانک شهر و سپاس از همه مدیران و کارشناسان و کارکنان نظام بانکی کشور به‌ویژه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، آرزو دارم کماکان شاهد موفقیت‌های بانک شهر در گستره نظام جمهوری اسلامی ایران باشم و باشیم/حسین محمدپورزرندی
 
https://akhbarbank.com/vdceew8p.jh8zwi9bbj.html
تازه ترین اخبار