۰
۳
موسسه اعتباری ملل با صدور اطلاعیه شماره ۱۰ جزییات تسویه بدهی سپرده‌گذاران تعاونی منحله وحدت را اعلام کرد.
خبر خوش موسسه ملل برای سپرده گذاران میلیاردی "وحدت"
به گزارش اخبار بانک، موسسه اعتباری ملل در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ احتراما با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، پیرو اطلاعیه های قبلی موسسه اعتباری ملل در خصوص ساماندهی سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحله وحدت،  بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به مصوبه سران محترم سه قوه و ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی مقرر گردیده است نسبت به تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی مزبور مطابق با جدول زمانی ذیل اقدام گردد.
 
 لذا ضرورت دارد سپرده گذاران محترم با در دست داشتن اصل و  تصویر شناسنامه و کارت ملی و اصل دفترچه و گواهی حساب و یا سپرده به شعبی که در مراحل قبلی ساماندهی در آن افتتاح حساب نموده اند مراجعه و اقدامات ابلاغی از سوی بانک مرکزی را جهت ارائه مدارک مثبته وجوه سپرده گذاری شده بعمل آورند. بدیهی است پس از بررسی های لازم و حصول  اطمینان از منشاء وجوه سپرده گذاری شده، مبلغ تایید شده مطابق با تاریخ های ذیل الذکر به حساب سپرده گذاران واریز خواهد شد.
 
 
 
با توجه به امکان پرداخت حداکثر تا ده میلیارد ریال به هر یک از سپرده گذاران با احتساب پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال در مرحله اول، پس از تعدیل سود حداکثر تا مبلغ 9 میلیارد ریال قابل پرداخت می باشد. 
 
 از کلیه سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحله وحدت تقاضا می شود ضمن همکاری لازم با پرسنل موسسه اعتباری ملل در انجام هر چه بهتر موضوع و تاکید به مراجعه در تاریخ های تعیین شده، در صورت وجود هرگونه ابهام با شماره تلفن های 88682511 - 88683153-88682871 - 021 از ساعت 8 الی 14 تماس حاصل نموده و شکایات خود را در سایت www.melalbank.ir موسسه ثبت تا مورد رسیدگی قرار گیرد. همچنین ضرورت دارد هرگونه اخبار و اطلاعات مرتبط با ساماندهی را صرفا از طریق سایت و کانال رسمی موسسه پیگیری نمایند.
https://akhbarbank.com/vdcdsf09.yt0fs6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
مالباخته ارمان وحدت
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگه خبر خوش موسسه ملل میخواد اعلام از سود یک سال سپرده ما تعریف کنه بگید چطور میخواید پرداخت کنید وگرنه از این که اصل پول مابخواد پرداخت بشه بعد از این همه تبرم هیچ خوشحالی نداره این خبرم قبلا اعلام کرده بودن واقعا اگه میخوایید سپرده گذارای وحدت نگه دارید ی فکر به حال سود یکسالشون بکنید وگرنه شما هم موسسه هستین با تشکر از اخبار بانک
Iran, Islamic Republic of
چقدر خوش خیال هستی که فکر میکنی اصل مبلغ سپرده را میگیری! در بهترین حالت ممکن است حدود ۴۰% از اصل مبلغ را با هزار مکافات بتوانی بگیری! چون با عطف بما سبق شدن نرخ ۱۵ درصد سود بلند مدت ، چنانچه قبلا سودهای بالا میگرفتی ، کسر میشود اگر هم وام گرفته باشی که واویلا !
مالباخته ارمان وحدت
Iran, Islamic Republic of
مگه دزدی کردیم یا پولمون از سر راه اوردیم که هر جور بخوان با ما رفتار کنن نتونن درست حساب کتاب کنن باید مقامات قبلی معرفی کنن ببینیم ما این ضربه داریم از کی میخوریم همین الانم قسم میخورم بانک ها هستن از موسسات بیشتر سود میدادن پس برنامه غلط برا سپرده های ما نکنید فکر سود یک سال فکر و اظطراب ما کنید البته با این سوده همه چی حل نخواهد شد ما فراموش نخواهیم کرد این بلایی که به سر ما اوردین ننگ باد
تازه ترین اخبار