۰
۵
بانک آینده با صدور اطلاعیه شماره ۱۲ خود، جزییات تسویه بدهی سپرده‌گذاران تعاونی افضل توس (در حال تصفیه) را اعلام کرد.
به گزارش اخبار بانک، این بانک در اطلاعیه خود اعلام کرد؛ پیرو اطلاعیه‌های قبلی در اجرای مصوبه شورای محترم پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی، برای واگذاری مدیریت دارائی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس(درحال تصفیه) به بانک آینده، این بانک، از ابتدای امر، به‌صورت داوطلبانه، نهایت تلاش خود را معمول داشته تا مطالبات سپرده‌گذاران، وفق ضوابط ابلاغی، با فوریت تعیین‌تکلیف شود. در همین ارتباط، حدود ۹۹ درصد از سپرده‌گذاران تعاونی مزبور توانستند تا سقف مبلغ یک میلیارد ریال از مانده سپرده های خود را دریافت کنند.

خوشبختانه، در حال حاضر، مجوز لازم برای انتقال و پرداخت سپرده‌ها تا سقف مبلغ ده میلیارد ریال به حساب‌های متناظر در بانک آینده از مراجع ذی‌صلاح، صادر شده و سپرده‌گذاران بیش از مبلغ ده میلیارد ریال هم می‌توانند؛ مبلغ 10 میلیارد ریال از سپرده خود را دریافت کنند.

براساس اطلاعیه مورخ 1397/03/18 و ابلاغ کتبی مورخ 1397/03/20 بانک مرکزی، از تمامی سپرده‌گذارانی که در تعاونی منحله افضل توس دارای سپرده بیش‌از یک میلیارد ریال بوده‌اند، دعوت می‌شود تا صرفاً مطابق برنامه و زمان‌بندی اعلام شده در جداول زیر، به همراه اصل شناسنامه، کارت ملی، اصل دفترچه و یا گواهی سپرده تعاونی اعتباری در حال تصفیه افضل توس و هم‌چنین مستندات مربوط به منشأ وجوه سپرده‌گذاری شده در تعاونی، به شعب افتتاح کننده حساب خود، مراجعه کنند.

طبق اطلاعیه و ابلاغیه مذکور، روند پرداخت به این‌صورت است که سپرده‌گذاران محترم با مراجعه به شعب تعاونی منحله افضل توس و ارائه مدارک ذکر شده، نسبت به ثبت درخواست وجه اقدام می‌نمایند و این درخواست‌ها پس از ارسال، توسط بانک مرکزی بررسی شده و درصورت تأیید درخواست مذکور، وجه تأیید شده توسط بانک آینده، پرداخت خواهد شد.

با برنامه‌ریزی‌ و اقدامات به‌عمل آمده توسط بانک آینده (حتی در روزهای تعطیل هفته گذشته) و ایجاد آمادگی‌های لازم، امید است؛ این مرحله از کار نیز با موفقیت کامل انجام شده و سپرده‌گذاران محترم تعاونی، از این نظر، مشکلی نداشته باشند.

خواهشمند است؛ به منظور تسهیل امور و امکان پاسخ‌گویی به موقع به سپرده‌گذاران، از مراجعه به شعب تعاونی، خارج از برنامه ابلاغ شده، خودداری شود.

ضمناً، مرکز ارتباط بانک آینده به شماره تماس ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ در تمام اوقات شبانه‌روز، برای پاسخ‌گوئی،در دسترس سپرده‌گذاران تعاونی افضل توس (درحال تصفیه) است.


   لازم به توضیح است؛ آن دسته از سپرده گذاران محترمی که در زمان بندی اعلام شده فوق، موفق به تکمیل  و ارائه مدارک خود نشده اند، می توانند؛ از تاریخ۰۱/۰۵/۱۳۹۷ لغایت ۱۱/۰۵/۱۳۹۷ نسبت به تکمیل و ارائه مدارک مربوط، اقدام نمایند. پرداخت این دسته از سپرده گذاران، پس از تأیید بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران،  درتاریخ ۰۳/۰۶/۱۳۹۷، انجام خواهد شد.

  مثل همیشه، از سپرده‌گذاران تعاونی پیش‌گفته انتظار دارد؛ با همراهی و همکاری هرچه بیشتر، خدمتگزاران خود در بانک آینده را برای انجام این مسئولیت مهم یاری فرمایند.
https://akhbarbank.com/vdcb88b0.rhb8fpiuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
بالنک خوب اینده تورا خدا مشکل ما که افضل از 100تومن 87 تومن داده درا حل کنید خیلی پول لازمم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ذ
Iran, Islamic Republic of
چه تعیین تکلیفی امروز رفتم مراجعه کردم به شعبه با اصل مدارک میگن از کجا معلومه که شما با این کارمند تبانی نکردید ومدارکت درست باشه فیش واریز بیار آخه من چه میدونستم این موسسه اوضاع میخواد چنین بشه که فیش نگهدارم اگر قرار به تبانی باشه فیش نمیشه تبانی کرد آخه این بازی ها چیه سر مردم در میارید بعد یکسال این شد تعیین تکلیف آخه دزدی از این آشکار تر مگه داریم خدا ازتون نگذرد که هر روز با اعصاب روان مردم بازی میکنید دزد خود شماین نه مردم بد بخت
Masoud
United Kingdom
باسلام.آقای کریمی که درشبکه دو اعلام کرد تا یک میلیارد پرداخت میکنن نگفت که مبلغ قرلی که دادن روازاین پول کم میکنن .دوم اینکه مدرک میخوان ازما که این پول روازکجا آوردی ومنشا پولت ازکجاست....این چه وضعشه.مگه میشه که ماباید مدرک ببریم تاپول خودمون رو بگیریم.
سپرده گذار افضل توس
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی بانک آینده میگه منشا پول واریزی رو بیارید؟ مگر نه اینکه امروزه 97 درصد تراکنش های بانکی از طریق همراه بانک انجام میشه ، مگر همراه بانک فیش میده که ما ببریم برای بانک آینده؟
احسانی
Iran, Islamic Republic of
اقا تورا بخدا فکری هم بحال ما بکنید که افضل از 100تومن 87 داده و 5ماه سود پولمان کم شد ؟؟؟؟؟؟؟؟
تازه ترین اخبار