معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

بانک پاسارگاد سپرده‌های مردمی را در مسیر اشتغال و تولید هدایت کرده است

20 خرداد 1397 ساعت 15:53

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت عامل ایمیدرو از پروژه‌های میدکو در استان کرمان بازدید کرد.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، صبح روز یکشنبه 20 خرداد ماه 1397 دکتر کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت عامل ایمیدرو به همراه دکتر پورمند مدیر عامل هلدینگ میدکو از مجتمع فولادسازی بردسیر و واحد احیای مستقیم بردسیر بازدید به‌عمل آوردند.

آقای دکتر کرباسیان در جمعمدیران و دست اندرکاران این مجتمع با اشاره به این که تمامی سرمایه‌گذاری صورت گرفته در احداث این پروژه کاملا خصوصی است گفت: میدکو از کمترین امتیاز دولتی برای راه اندازی پروژه های خود استفاده کرده است.

وی در ادامه گفت: انتخاب و جایابی محل احداث این کارخانه ها در حوزه زنجیره فولاد بسیار مهم است و در خصوص بحث آب نگرانی وجود ندارد.
رییس هیأت عامل ایمیدرو اضافه کرد: ایمیدرو در موضوع مواد اولیه برای طرح‌ها، سیاست خصوصی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های معدنی، این بخش را اجرایی کرد و این مساله موجب شد تا ایمیدرو و میدکو بتوانند مسائل خود را رفع کنند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به حمایت‌های بانک پاسارگاد اظهار داشت: بانک پاسارگاد توانسته سپرده‌های مردمی را در عین سودآوری در مسیری هدایت نماید تا در جهت اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت ها و امکانات ملی موجب اشتغال و تولید شود.

وی همچنین هلدینگ میدکو را به عنوان یک شاخص خوب برای توسعه کشور در نظر گرفت و گفت: میدکو می‌تواند یک نمونه کامل والگوی خوب برای دیگر سرمایه گذاران کشور باشد.

گفتنی است بانک پاسارگاد در راستای افزایش تولید و اشتغال، با حمایت از پروژه‌های شرکت میدکو، زمینه‌ی اجرا و بهره‌برداری از 35پروژه‌ی بزرگ را ایجاد کرده است و راه‌اندازی این پروژه‌های ملی موجب گردیده که در طول‌ سال‌های گذشته برای نزدیک به 150هزار نفر اشتغال ایجاد شود.


 


کد مطلب: 61130

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/61130/بانک-پاسارگاد-سپرده-های-مردمی-مسیر-اشتغال-تولید-هدایت-کرده

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com