۰
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰
استاندار فارس:

بانک ها نقش آفرینی بیشتری در اقتصاد داشته باشند

استاندار فارس در دیدار با رئیس اداره امور شعب این استان خواستار نقش آفرینی اثرگذار بانکها در مسائل اقتصادی استان شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان فارس، اسماعیل تبادار – استاندار فارس - در این دیدار، گفت: نقش آفرینی بانک مهر اقتصاد در فضای عمومی اقتصادی و رفاهی مردم فارس ملموس است و انتظار می رود تا سایر بانکها نیز این شیوه را سرلوحه خود قرار دهند.

تبادار تاکید کرد: مسئولین استانی انتظار ندارند بدون کارشناسی های لازم و اهلیت فردی تسهیلات ارائه شود اما چنانچه اهلیت و تخصص فرد سرمایه گذار و صنعتگری تایید شد باید او را در مسیر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان یاری کرد.

 وی با بیان اینکه استان فارس مالامال از ظرفیت های گوناگون صنعتی، خدماتی و گردشگری است، گفت: اینکه بانک مهر اقتصاد در سال گذشته به پرداخت 2 هزار و 400 میلیارد تومان در بخش های صنایع تبدیلی، خدماتی و رفاهی مردم اقدام کرده است جای تقدیر و تشکر دارد چرا که این عملکرد تاثیر مثبتی در اشتغالزایی برای جوانان استان دارد.

در ادامه، سعید ترابی ـ رئیس اداره امور شعب استان فارس ـ نیز با اشاره به اقدامات این بانک در پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف جامعه گفت: این بانک برای حمایت از تولیدکنندگان در قالب طرح «مولود مهر» که طی آن بانک و تولیدکننده شریک تجاری هم محسوب می شوند تسهیلات ارائه می کند که خوشبختانه استقبال خوبی نیز از این طرح شده است.

ترابی با اشاره به پرداخت 2 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات در سال 96 گفت: این تسهلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی، کارت اعتباری خرید کالای ایرانی، ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان، و ... پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: بانک مهر اقتصاد وظیفه خود می داند تا با پرداخت تسهلات مناسب به اقشار مختلف جامعه زمینه خدمات رسانی به مردم را فراهم کرده و سبب کاهش دغدغه های اقتصادی آنها شود.
https://akhbarbank.com/vdcfvydv.w6dy0agiiw.html
برچسب ها: بانک مهر اقتصاد
تازه ترین اخبار