۰
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹

بانک‌ها نقش مهمی در توسعه جامعه دارند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بانک‌ها می‌توانند با کمک به تحقق شعار سال نقش مهمی در توسعه جامعه داشته باشند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی – نماینده ولی فقیه در استان - در دیدار با رئیس اداره امور شعب کردستان، اظهار کرد: اسلام مخالفتی با فعالیت اقتصادی ندارد و بنا بر آموزه های دینی خداوند به کسانی که در این راستا تلاش و کوشش می‌کنند عنایت دارد.

آیت الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه اگر به زندگی بزرگان دین از جمله پیامبر عظیم الشان اسلام نگاه کنیم موضوع کار و تلاش در حوزه اقتصادی اهمیت داشته است، گفت: حضرت خدیجه(س) در کنار بخشش مال خود در راه اسلام همواره مشاور خوبی هم در حوزه اقتصادی بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در دنیای امروز زندگی مردم به بانک‌ها ارتباط کاملا مستقیمی دارد، گفت: بانک‌ها می‌توانند با حرکت در مسیر سیاست‌ها و چشم‌اندازهای نظام و تحقق شعارهای سال نقش مهمی در توسعه جامعه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بانک ها می‌توانند با پرداخت تسهیلات و حمایت از واحدهای تولیدی داخلی بستر تقویت این واحدها را به لحاظ کمی و کیفی فراهم سازد، خاطرنشان کرد: بانک‌ها می‌توانند با مشاوره‌های مدیریتی در بخش اقتصاد به واحدهای تولیدی کمک کنند و بستر افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات را فراهم سازند.

به گفته آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، این دست حمایت‌ها یک حمایت کامل از کالای ایرانی است و می‌تواند به حیات و تقویت تولید کنندگان کمک کند.
در ادامه، حسین ملامحمدی – رئیس اداره امور شعب استان کردستان – نیز با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد برنامه‌های مختلفی را به منظور حمایت از تولید کنندگان و ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ساخت داخل در دستور کار قرار داده است.

وی از شناسایی واحدها و بنگاه‌های اقتصادی کوچک فعال و نیمه فعالی با هدف حمایت از آن ها در سطح استان خبر داد و گفت: بانک مهر اقتصاد در سال گذشته با پرداخت تسهیلات در همین راستا تلاش داشت تا در ایجاد اشتغال در استان سهیم باشد.
https://akhbarbank.com/vdcenz8p.jh8zwi9bbj.html
تازه ترین اخبار