۲
۱۶
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۴
معاون امور اقتصادی رئیس جمهور خبر داد:

زمان پرداخت پول سپرده‌گذاران ۵ موسسه غیرمجاز

نهاوندیان گفت: سپرده گذاران تعاونی های افضل توس، البرز ایرانیان، وحدت، فرشتگان و ثامن الحجج هر یک تا مبلغ یک میلیارد تومان سپرده خود را دریافت می کنند.
زمان پرداخت پول سپرده‌گذاران ۵ موسسه غیرمجاز
به گزارش اخبار بانك به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: با دستور رئیس جمهور و براساس پیشنهاد کمیته منتخب رسیدگی به مسائل سپرده گذاران تعاونی های اعتباری، که به تأیید سران سه قوه رسیده است، سپرده گذاران تعاونی های افضل توس، البرز ایرانیان، وحدت، فرشتگان و ثامن الحجج هر یک تا مبلغ یک میلیارد تومان سپرده خود را دریافت خواهند کرد.

نهاوندیان در این باره گفت: با شروع کار هیأت های تصفیه این مؤسسات، که وظیفه شناسائی و فروش اموال این مؤسسات را به عهده گرفته اند، بازپرداخت وجوه تأمین شده از سوی بانک مرکزی سرعت بیشتری می یابد.

نهاوندیان در این باره افزود: این کار طی چند مرحله انجام خواهد شد که از هفته آینده آغاز و تا آخر تیرماه به پایان خواهد رسید، جدول زمانی پرداخت ها شامل زمان مراجعه و میزان پرداخت ها در هر مرحله توسط بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با اجرای این تصمیم، اکثریت قریب به اتفاق سپرده گذاران این مؤسسات که تعداد آنان بیش از سه میلیون نفر می باشد سپرده های خود را که با اقدامات متخلفانه مدیران مؤسسات مذکور دچار مشکل شده بود، دریافت خواهند کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تاکید کرد: پیگرد قضائی این تخلفات و مجازات کسانی که از اعتماد مردم سوء استفاده کرده اند با اولویت در دستور کار قوه قضائیه قرار گرفته است.
https://akhbarbank.com/vdccsxqe.2bqsp8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
احسانی
Iran, Islamic Republic of
معاون عزیز تگلیف من بدبخت که 100در افضل داشتم و 87 دادن چی میشه .تور جان مادرت فکری بکن خیلی پول لازمم
سپرده گذار کاسپین
Iran, Islamic Republic of
در بین تمام سپرده گذاران موسسات مالی فقط سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین هستند که از دریافت سود بانکی پس از بلوکه شدن حسابهایشان محروم شده اند و جالب آنکه سودهای دریافتی قبل از بلوکه شدن حسابها نیز قرار است از اصل سپرده کم شود . حالا متوجه تفاوت موسسه مجاز با موسسه غیر مجاز شده ایم !!! کاش ما هم در موسسه غیرمجاز سپرده گذاری کرده بودیم .
Iran, Islamic Republic of
اگر براستی بناست اصل پول های مردم بازگردانده شود نبایستی مصوبه بانک مرکزی مبنی بر پرداخت نرخ سود سپرده ۱۰ و۱۵ درصدی که از یازده شهریور ۹۶ الزامی است ، عطف بما سبق شود و قراردادهای مربوط به سالهای گذشته نباید مشمول بخشنامه مرداد۹۶ گردد. وگرنه با این بهانه عمده پول مردم به هدر میرود و به اصطلاح بانک مرکزی تعیین تکلیف میشود!!!
Germany
آقا تورا بخدا این پول مردم بدید از ارزش انداختید مگه وحدت کم دارایی داره دست ملل
فریب خورده
United States
پس بدر توس چی کاسپین
حسین
Iran, Islamic Republic of
قبلا توسط نائب رئیس مجلس وسخنگو قوه قضائیه اعلام شده بود شامل حال تمام زیر مجموعه های کاسپین خواهد شد آیا تغییری در تصمیم اولیه حاصل شده کسی اطلاع داره یا خیر
وحدت
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته نباشيد
بعد از يكسال حالا سود ملت و رو ميدن يا فقط اصل پول؟؟
Iran, Islamic Republic of
ای کاش من هم یک سپرده گذار غیرمجاز بودم (از طرف سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین ) . آنوقت نه از سرمایه ام سودهای قبل از بلوکه شدن حسابم کسر می شد و نه سود متعارف بعد از بلوکه شدن از من دریغ می گردید .
Canada
تورا به دین محمد مردم سر کار نگذارید و پولشونو بدید آخه اینجا کجاست؟ که مردم پولشونو تو بانکها گذاشتن و باید برای گرفتنش اونهم بعد افت ارزش پولشان باید التماس کنند
Iran, Islamic Republic of
توروخدا اصل پول بدین سودش نخواستیم
حسن
Iran, Islamic Republic of
تقدیر در همه حال بر تدبیر چیره است تا آنجا که تدبیر را درهم شکندو تصمیم را تغییردهد (ترجمه زنده یادجواد فاضل ازنهج البلاغه ). مردم مظلوم سپرده گذار نابودشدند.معلوماتتان خوب است نیتتان ...حق تعالی کمکتان کند
Iran, Islamic Republic of
واقعا جناب نهاوندیان واقعا کرم می فرمائید که سپرده های مردم را در موسسه مجاز کاسپین ( یا همان فرشتگان دروغین دولت ) را با کسر سودهای سالهای قبل و عدم پرداخت سود قراردادی پس از بلوکه شدن حسابها پس می دهید!!! یعنی اگر پرداخت این سودها در سالهای قبل غیر قانونی بوده است پس چرا این پولها را از کسانی که حسابهایشان را قبل از بلوکه شدن حسابها بسته اند پس نمی گیرید .
Iran, Islamic Republic of
فکری هم به حال سهامداران بانک پاسارگاد کنید الان 18 ماه است نماد این سهم به دلیل عدم ارایه صورت های مالی شفاف بسته است
Iran, Islamic Republic of
سپرده گذاران محترم پیگیر مبالغ کسر شده از حساب هایمان هم باشید. باید طبق موجودی حساب سپرده گذاران در مرداد 96 پول سپرده گذاران پرداخت شود.
United States
خدایا چقدر با اعصاب و روان مردم بازی میکنند اینها نمیدانند مردم در چه گرفتاری و عذاب هستند بخدا دیگه خشم مردم لبریز شده و کارد به استخوانشون رسیده.
... سپرده گذار موسسه آرمان وحدت یا ملل
میردانش میرمجیدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام و ادب احترام اینجانب جانباز جنگ تحمیلی فرزند سید ثقته اله . خواهمندم تا اخرین لحظه نسبت به تسویه حساب و پرداخت نظارت فرمایید انچه که دستور آن مقام میباشد متاسفانه در بانک اینده اجرا نمیشود .با تشکر فراوان از اقای دکتر نهاوندیان
تازه ترین اخبار