۳
۱۶
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۴
از هفته آینده آغاز می شود؛

آغاز پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی تا سقف یک میلیارد تومان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از آغاز پرداخت مطالبات سپرده گذاران مالی و اعتباری تا سقف یک میلیارد تومان از هفته آتی خبر داد.
آغاز پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی تا سقف یک میلیارد تومان
به گزارش اخبار بانک به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان در تشریح نشست امروز نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری گفت: از هفته آینده پس از امضای رؤسای سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه، پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری تا سقف یک میلیارد تومان اصل سپرده ها آغاز می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از امضای رؤسای سه قوه حداکثر ظرف مدت یک ماه تمامی سپرده های تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت می شود، افزود: پرداخت این مبالغ شامل حال تمامی سپرده گذاران در موسسات مالی و اعتباری که دارای مشکل بوده اند، می شود چه سپرده گذارانی که پس از تشکیل کاسپین در این موسسه سپرده گذاری کرده اند و چه شامل حال سپرده گذارانی که در تعاونی های منحله سپرده گذاری کرده بودند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات این بوده که گروهی که در حال شناسایی اموال هستند باید با سرعت بیشتری این اقدام را انجام دهند تا بتوان منابع را تامین کرد و مابقی سپرده ها نیز از این طریق پرداخت شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیات های تسویه بر روند پرداخت سپرده های تا سقف یک میلیارد تومان نظارت می کنند، تصریح کرد: در حال حاضر بانک مرکزی مانع هر نوع مداخله ای در این حساب ها شده و هر نوع پرداختی با نظارت و همراهی کارشناسان بانک مرکزی انجام می شود و براساس منابع در این زمینه اقدام می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک مرکزی نحوه مراجعه سپرده گذاران به موسسات مالی و اعتباری و همچنین اینکه سپرده گذاران به کدام بانک برای دریافت سپرده خود مراجعه کنند را اعلام می کند.
 
https://akhbarbank.com/vdcbzwb0.rhbg8piuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
مردم بشتابید که موسسه کاسپین دارای مجوز رسمی بانک مرکزی با امضای شخص آقای سیف و با حمایت بانک مرکزی سرمایه گذار قبول می کند و شما می توانید با این سرمایه گذاری تنها پس از گذشت دو سال از سرمایه گذاری خود اصل پول خود را با پاره کردن حنجره های خود و تحصن شبانه روزی و راهپیمائیهای به تدریج دریافت نمائید . ضمنا در صورت سپرده گذاری بیش از یکصد میلیون تومان می توانید به القاب طماع و زرنگ و فرصت طلب نیز از طرف مسئولین ملقب گردید و همه عمر با افتخار این القاب نزد خانواده های خود سربلند زندگی نمائید. دولت تدبیر و امید همواره پشتیبان شماست.
maryam
Iran, Islamic Republic of
ثبت است در تاریخ اقتصاد ایران نبوغ و کیاست ولی اله سیف برای هرچه شکوفا شدن اقتصاد کشور ایران.
احسانی
Iran, Islamic Republic of
اقا تورخدا به ما هم رحم کنید از ان 100تومنی که در افضل داشتم که 87 دادن بقیه اش بدن . .اقا نیاز دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
Netherlands
سلام لطفا بگید این پرداخت شامل حال همه موسسات میشه یا فقط شامل کاسپین میشه.
سپرده گذار بیزار
United States
بابا چرا به فریاد سپرده گذارانی که بعد از ۱/۱۱/۹۵سپرده باز کردن واز همه جا بیخبر بودن وجز خود روسا و کارمندان شعبات که از ممنوعیت آن خبر داشتن واصلا آنها را در جریان نداشتن حالا باید تاوان چی رو پس بدن
مالباخته ارمان وحدت
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگه بخواید سپرده یکسال و خورده ما رو بدون سود قرار دادمون پرداخت کنید حدس همه درست هست که فقط قصد استفاده از سپرده گذارا را داشتید چون اونایی که پشت پرده هستن میدونن هیچ موسسه برشکست که نبود هیچ با این اوضاع املاک و ثروتش چند برابر هم شد و سپرده ما فقط فقط تو این بازار افت کرد اه و ناله سپرده گذارا رو فراموش نکنید خدا با ماست
سپرده گذار
Iran, Islamic Republic of
اینکه چرا از حسابهای سپرده گذاران کسر شده است هم باید تکلیفش مشخص شود چون همه بانکها از همان تاریخ دارند سپرده 20% باز می کنند و اوراق مشارکت 20% بفروش می رسد پس چرا سودهای پرداخت شده از سال 92 به نرخ 15% تعدیل شده است.
Iran, Islamic Republic of
چرا اصل سپرده ؟؟پس سود سپرده ها کجا رفت یک سال نیم هم که کلا سپرده ا رو بدون سود بلوکه کردید
چطور بانک آینده سود های بالا میداد ورشکست که نشد دارایی هایش چندین برابر شد
مردم باید تاوان عدم مسولیت پذیری مسولان بدهند ؟؟

موسسه مجاز کاسپین
Iran, Islamic Republic of
دلار شده 6300,اگر املاکی هم بوده تا الان کلی گران تر شده.فرشتگان کلی املاک و موسسه داره که به صورت کامل ان قدر ارزش داره که بتواند حداقل تا سود 20 درصد که الان در بانک ها رایج هست از شهریور 94 به بعد به سپرده گذاران پرداخت کنه یا اینکه خلاف ثابت بشه و املاک ارزانتر شده تا الانننن.
فریب خورده مجوز
Iran, Islamic Republic of
واقعا دستتان درد نکند خوب آشی برای این مردم بدبخت که شماها راس شان هستید درست کرده اید
Iran, Islamic Republic of
اینا بعد از 4 سال از بستن ساب ها و کلی تظاهرات و دعوا فقط نیمی از پول ما سپرده گذاران الزهرا رو دادن - امیدوارم همینجور ک الان 14 ماهه سود رو 10 درصد کردن و ارزش پولمون با این وضعیت تورم به پوچ رسیده زندگی و خونوادتون به زمین بخورن
حسن
Denmark
نورچشمیها اصل وسودسپردهای خودراوصول سپس با ترفندو دسیسه مشترک برای نابودی سپرده گذاران مظلوم مبادرت به دخالت غیرقانونی نمودند افضل توس ورشکست نبوده بانک مرکزی اعلام کرد درحال گرفتن مجوزاست تمکن مالیش بیش ازبانک دی بوده اگررسیدگی عادلانه شوددست مجرمین رومیشودمظلومین هم به اصل وسودسپرده خودطبق قراردادخواهند رسید.
Iran, Islamic Republic of
بله عزیز افضل توس ورشکسته نبود داراییها آنقدر زیاد بود ک در حال مج ز گرفتن بود حال چرا مجوز ندادن خدا داند اما آه و ناله ی ما افضلی ها بدرقه ی راه آقازاده ها
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگه مسلمان هستید حاصل یه عمر زحمت کشیده خودمو در موسسه کاسپین گذاشته م الانم هیچ کس جوابگوی مردم نیست و جواب مارو نمیدن . چرااااا ظلم میکنید چرا من که 150ملیون سپرده داشتم 90ملیون دادن بعد میگن تصویه حساب کردیم چراااااااا دروغ چراااااااا وعده های الکی .چرااااا به اسم اسلام مردم رو مسخره می کنید . آخه همین مردم بودن که انقلاب کردن پس به فکر مردم بدبخت ايران باشید نه اعراب . در ایران اگه دست دزد قطع بشه هیچ دزدی پیدا نمیشه . ولی چه فايده
Iran, Islamic Republic of
بخدا آه مردم دامانتان را خواهد گرفت الان یکسال که هنه زندگیمان تباه شده با اینهمه دارایی که موسسه وحدت داشته و ملل متولی آن هست پس کو پول مردم... بترسید از آن روزی که مردم بدانند در ذات باطن شما چی بوده و آنروز یوم الله است
Iran, Islamic Republic of
هر روز پول ما بی ارزش میشه و مسئولین وعده سر خرمن میدهند امروز سکه دو میلیون دویست بود ... خدایا دردمونو به کی بگیم... آرمان وحدت
تازه ترین اخبار