۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طی شش سال گذشته با تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک ملی ایران، 175 هزار نفر از مددجویان این نهاد حمایتی خودکفا شده اند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید پرویز فتاح در مراسم امضای تفاهم نامه با مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: در سال گذشته، سهمیه مصوب این بانک برای کمک به کمیته امداد امام خمینی (ره) 900 میلیارد تومان بود که عملکرد نهایی حاکی از تحقق 95 درصد این رقم است.

وی با اشاره به این که این میزان تحقق، بیشترین رقم در کل نظام بانکی است، اظهار کرد: خودکفایی مددجویان با رقم اشاره شده به معنای عدم خروج بیش از 500 میلیارد تومان از منابع کمیته امداد و در نتیجه تخصیص آن به مددجویان جدید است.

فتاح همچنین با اشاره به این که این نهاد برای ساخت دست کم 100 هزار واحد مسکونی مددجویان برنامه ریزی کرده است، ادامه داد: ما برگشت اقساط مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را تضمین می کنیم و سابقه تسهیلات دریافتی آنها نیز این موید خوش حسابی شان است.

در ادامه این دیدار، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که این بانک و منابع آن متعلق به مردم است، گفت: بانک ملی ایران در انجام امور خیریه همواره پیش قدم بوده و سابقه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز موید این موضوع است.

وی با تاکید بر این که سهمیه استانی اعتبارات برای کمک به کمیته امداد به زودی به واحدهای بانک ابلاغ خواهد شد، اظهار کرد: کمترین میزان معوقات در تسهیلات بانک ملی ایران مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین پیشنهاد کرد خدمات مرتبط با مددجویان این نهاد حمایتی در بستر پیام رسان «بله» پیاده سازی شود که این پیشنهاد مورد استقبال رئیس کمیته امداد قرار گرفت.

در این نشست همچنین برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: هیچ کدام از پیشنهادات ارائه تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی (ره) در هیات مدیره بانک با مخالفت رو به رو نشده و این ناشی از اعتقاد بانک به انجام کار خیر و خوش حسابی مددجویان است.

محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز با بیان این که بسیاری از طرح های معرفی شده از سوی نهادهای مختلف برای دریافت تسهیلات قدرت جذب منابع ندارند، گفت: بیشتر طرح های اشتغالزایی معرفی شده توسط کمیته امداد به عقد قرارداد نهایی منتهی شده که نشان می دهد روش ارزیابی کمیته امداد بسیار دقیق و درست است.

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با بیان این که خدمت رسانی به کمیته امداد در حوزه آی تی هرگز متوقف نشده است، گفت: برخی خدمات بانکی به مددجویان این نهاد با کارمزد حداقلی ارائه می شود، چون معتقدیم کار خیر برای بانک برکت به همراه دارد.

در پایان این نشست که با حضور سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی ،محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران و نیز علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری بانک برگزار شد، تفاهم نامه ادامه همکاری های بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط مدیرعامل بانک و رئیس کمیته امداد امضا شد.
 
https://akhbarbank.com/vdcdj509.yt0zs6a22y.html
تازه ترین اخبار