۰
۱
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴

افتتاح ساختمان جدید شعبه شادگان بانک مهر اقتصاد

با حضور مدیرعامل بانک مهر اقتصاد، معاونین امور مناطق و پشتیبانی و مهندسی و مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی ساختمان جدید شعبه شادگان افتتاح شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان، سید ضیاء ایمانی -  مدیر عامل بانک - در مراسم افتتاح این شعبه، با تقدیر از تلاش های همکاران استان، گفت: نوسازی شعب در کنار بهره‌مندی از نیروهای انسانی مجرب و ارائه جدیدترین خدمات بانکی جزء اصول راهبردی بانک مهر اقتصاد در شبکه بانکی کشور است.

ایمانی خاطر نشان کرد: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشتری‌مداری در رأس فعالیت همکاران قرار گیرد.

مدیر عامل بانک با بیان اینکه با افزایش خدمات می توان خلق ارزش کرد، ابراز داشت: باید همت کنیم با ارائه خدمات مطلوب و تسهیلات متناسب با نیاز متقاضیان در افزایش تولید داخلی و رونق چرخه اقتصادی تاثیر گذار باشیم.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ادامه داد: استان خوزستان دارای قابلیت های بسیاری برای سرمایه گذاری و پیشرفت است که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می توان با شناسایی بازارهای مناسب و مشتریان مستعد بیش از گذشته در راه رشد و اعتلای بانک و توسعه و رونق اقتصاد استان گام برداشت.

مدیر عامل بانک با تقدیر از همکاران اداره امور شعب استان خوزستان در نوسازی و تجهیز پروژه شعبه شادگان، گفت: تجهیز و نوسازی شعب اقدامی است که در راستای سرویس دهی مطلوب به مشتریان، تکریم ارباب رجوع و ایفای بهتر مسئولیت های محوله صورت می گیرد.

در این مراسم مسعود حاتم وند – رئیس اداره امور شعب استان خوزستان –  نیز گزارشی درخصوص عملکرد شعبه شادگان و فعالیتهای انجام شده در مورد نحوه ساخت و اجرای آن ارائه کرد .

گفتنی است، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر به استان خوزستان از پروژه نهال کاری این بانک در مراکز کانونی ریزگردها نیز بازدید به عمل آورد.

ایمانی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های روزانه کارکنان اداره امور شعب استان خوزستان در اجرای این پروژه، خاطر نشان کرد : بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود بنا دارد با استفاده از تجارب خود در نهال کاری 180 هکتاری این مسیر را ادامه داده و بخش بزرگتری از این منطقه را به کاشت نهال و توسعه جنگل کاری اختصاص دهد.
https://akhbarbank.com/vdcb9zb0.rhbggpiuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
انشالله به همین زودی خبر شتاب شدن و مستقل بودن بانک مهر اقتصاد رو بشنویم و با دستان مبارک دکتر ایمانی به این حق دست پیدا نمایید.
تازه ترین اخبار