گوشی ارزان‌قیمت نوکیا X۶ رسما معرفی شد

27 ارديبهشت 1397 ساعت 12:34


دیجی‌کالامگ : بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی، گوشی نوکیا X6 در چین معرفی شد. این گوشی که تا مدتی پیش از آن به‌عنوان نوکیا X یاد می‌شد، برای بازار چین طراحی و ساخته شده است. این گوشی هوشمند، اولین گوشی ساخت نوکیا است که از بریدگی نمایشگر و نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد. از بین قطعات داخلی آن هم می‌توانیم به تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۳۶ و حداکثر ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایات حافظه داخلی اشاره کنیم.
گوشی ارزان‌قیمت نوکیا X۶ رسما معرفی شد
در پشت گوشی نوکیا X6 ، دو دوربین تعبیه شده که یکی از آن‌ها از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و دیگری از سنسور سیاه و سفید ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و گشودگی دیافراگم لنزهای آن‌ها هم f/2.0 است. در مورد دوربین سلفی هم باید به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.0 اشاره کنیم. از بین ویژگی‌های نرم‌افزاری هم نباید قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس، حالت عکاسی HDR و حالت Bothie برای عکاسی همزمان با دوربین‌های پشت و جلو را از قلم بیندازیم.

این گوشی مجهز به اندروید ۸.۱ اوریو است و در داخل بدنه هم یک باتری ۳۰۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. در پشت بدنه یک حسگر اثر انگشت قرار دارد و در قسمت فوقانی گوشی هم جک هدفون تعبیه شده است.

این گوشی در کشور چین در سه رنگ مشکی، آبی تیره و نقره‌ای عرضه می‌شود و از لحاظ قیمت و مشخصات هم ۳ نسخه‌ی مختلف از آن‌ها تولید و عرضه می‌شود. مدل ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۲۰۰ دلار،۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۲۳۵ دلار و ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۲۶۵ دلار قیمت دارد. هنوز در مورد تاریخ عرضه یا احتمال فروش در دیگر کشورها خبر جدیدی اعلام نشده است.
 


کد مطلب: 60638

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/60638/گوشی-ارزان-قیمت-نوکیا-x۶-رسما-معرفی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com