۰
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹

بانک شهر پیشانی اقتصادی شهری است

شهردار یزد با بیان اینکه بانک شهر به عنوان پیشانی اقتصادی در مجموعه مدیریت شهری به شمار می رود، گفت: فعالیت‌های بانک شهر در طرح‌های مختلف مدیریت شهری به یکی از مهم‌ترین محورهای اصلی توسعه شهرها تبدیل شده است.
به گزارش اخبار بانک، بنابر اعلام بانک شهر، مهدی جمالی‌نژاد با بیان این مطلب تأکید کرد: در حال حاضر، شهروندان شعبه‌ها و شهرنت‌های بانک شهر به عنوان یک کانون مهم دریافت و انجام خدمات و تسهیلات بانکی نزد مردم شناخته شده است.

وی با بیان اینکه این بانک در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته پله‌های رشد و ترقی را با سرعت سپری کند، افزود: خدمات نوین بانک شهر به ویژه در پیشخوان‌های شهرنت باعث شده تا شهر جهانی یزد بتواند خود را با سرعت زیادی در مسیر رسیدن به شهر هوشمند و الکترونیک قرار بدهد.

جمالی‌نژاد ادامه داد: به همین منظور شهروندان یزدی برای مشارکت بانک شهر در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت‌های بانکی همواره ابراز رضایتمندی داشته‌اند و به این بانک اعتماد دارند.

وی با اشاره به حمایت این بانک از برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسئولیت اجتماعی، تصریح‌کرد: بانک‌های دیگر نیز باید برنامه‌های فرهنگی بانک شهر به ویژه در حوزه مدیریت شهری را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار بدهند تا بتوان هر چه سریع‌تر دستیابی به شاخص‌های توسعه‌ای بخش‌های مختلف را محقق کرد.
 
https://akhbarbank.com/vdcbfsb0.rhbgwpiuur.html
برچسب ها: بانک شهر
تازه ترین اخبار