۰
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲

مرسدس بنز جشنواره «جوایز پذیرندگان سداد» اهدا شد

جایزه ویژه مرسدس بنز جشنواره «جوایز پذیرندگان سداد» طی مراسمی به پذیرنده متصل به حساب بانک ملی ایران اهدا شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امروز مراسم اهدای جایزه ویژه جشنواره «جوایز پذیرندگان سداد» با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک، محمد مهدی صادق مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد و جمعی از مسئولان بانک برگزار و خودروی مرسدس بنز سری E جشنواره به محمدرضا عطایی از روستای کیفته گیوسین شهرستان سمیرم اصفهان اهدا شد.

در این جشنواره که از اول شهریور ماه تا 29 اسفند ماه سال گذشته با هدف تشویق پذیرندگان به تهیه و استفاده بیشتر از کارتخوان های متصل به حساب های بانک ملی ایران برگزار شد، علاوه بر جایزه ویژه مرسدس بنز، هر هفته به قید قرعه به سه نفر از دارندگان پایانه های فروش و پذیرندگان متصل به حساب های بانک ملی ایران جایزه 100 میلیون ریالی تعلق گرفت.

اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ملی ایران در این مراسم با بیان اینکه پیام نخست این بانک خیر رسانی و امانت داری برای هموطنان عزیز است، اظهار کرد: بانک ملی ایران به عنوان خادم اول نظام بانکی کشور همواره در صحنه حاضر است و کسانی که با خدمات این بانک در ارتباط باشند، قطعا از منافع آن نیز بهره مند خواهند شد.

همچنین محمد مهدی صادق مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز با تاکید بر اینکه جشنواره «جوایز پذیرندگان سداد» با هدف ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیک برگزار شده است، گفت: این جشنواره اثرات مثبت بسیاری داشت و ما شاهد رشد 25 درصدی تعداد تراکنش ها، افزایش 13 درصدی متوسط تراکنش هر پایانه و رشد پنج درصدی سرانه مبالغ پایانه های فروش بودیم.
وی تاکید کرد: برگزاری این جشنواره افزایش یک درصدی سهم پذیرنده های سداد در بازار را نیز به همراه داشت که این رشد در سال های اخیر بی سابقه بوده و آن را مدیون حمایت های بانک ملی ایران و همراهی پذیرندگان و مشتریان هستیم.
https://akhbarbank.com/vdcbssb0.rhbg0piuur.html
تازه ترین اخبار