۰
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵
در سال 96 رخ داد؛

پرداخت 22 هزار میلیارد ریال وام توسط بانک آینده

بانک آینده در سال 1396، نسبت به ساده‌سازی و تسریع فرآیند پرداخت تسهیلات اهتمام ویژه‌ای کرده است؛ تا عده بیشتری از مردم بتوانند، از تسهیلات بهره‌مند شوند.
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، در نتیجه تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات، میزان تسهیلات اعطایی به میزان قابل توجهی افزایش یافت، به‌گونه‌ای که با پرداخت بیش از 25 هزار فقره تسهیلات خُرد با جمع مبلغ 12 هزار میلیارد ریال، تعداد مشتریان تسهیلاتی خُرد نسبت به سال قبل، بیش از  62 درصد افزایش پیدا کرد.

این بانک در سال 1396، برای تأمین نیازهای تسهیلاتیِ مشتریان، محصولات متمایزی را متناسب با نیازهای مختلف گروه‌های هدف، طراحی و عرضه کرد.

محصولات اعتباری متنوع، تحت عناوین؛ «زندگی»، «رویش»، «بهاور»، «اشتغال»، «متخصصان» و «کاریز»، با اهداف تأمین احتیاجات ضروری مردم، از قبیل خرید کالا، خرید خودرو، تهیه جهیزیه، تعمیر و بازسازی مسکن و غیره پاسخ سریع به نیازهای مالی سپرده‌گذاران، ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر برای اقشار متخصص جامعه، شامل؛ پزشکان، مهندسان، وکلا و غیره تا سقف 10 میلیارد ریال، کمک به اشتغال‌زایی توسط صاحبان اصناف و دارندگان مدارک آموزش فنی و حرفه‌ای، در سطح شعب این بانک عرضه شدند.

تعداد 13 هزار و 848 فقره تسهیلات خُرد، با جمع کل 9707 میلیارد ریال از مبلغ پرداختی ذکر شده، از طریق محصولات فوق به متقاضیان و عموم مردم پرداخت شده است.

با توجه به نقش مهم بنگاه‌های کوچک و متوسط(SMEs) در اشتغال‌زایی، در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال»، بانک آینده نسبت به تأمین مالی 255 بنگاه کوچک و متوسط، با مبلغ 10 هزار و 655 میلیارد ریال در 19 استان اقدام کرده است.

گفتنی است از طریق تأمین مالی این بنگاه‌ها، تعداد 1203 نفر به میزان اشتغال جدید، در واحدهای تولیدی کشور افزوده شد.
 
https://akhbarbank.com/vdcb0sb0.rhbgspiuur.html
تازه ترین اخبار