حمايت از توليد داخلي جزء اهداف اصلی بانك مهر اقتصاد است

23 ارديبهشت 1397 ساعت 14:49

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاون امور مناطق و مشاور مدیرعامل در امور روابط عمومی از شعب استان قم بازدید به عمل آورد.


به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم، سید ضیاء ایمانی– مدیرعامل بانک- در بازدید از شعب استان قم حمایت از کالای ایرانی را از مبانی و اصول تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تقویت و حمایت از کالای ایرانی در جامعه سبب رونق تولید و ایجاد اشتغال می گردد و برای موفقیت در این امر می بایست همه افراد جامعه در هر جایگاه و موقعیتی بر استفاده از کالای ایرانی اهتمام لازم را داشته باشند.
 
مدیرعامل بانک با اشاره به شعار سال با عنوان حمايت از کالای ایرانی اظهار داشت: امروز رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار یکی از اولویت های اصلی کشور است و يكي از راهبردهاي اصلي بانك مهر اقتصاد از ابتدای فعاليت حمايت از توليد داخلي بوده است و شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان امر مهمی است و این وظیفه برعهده کارکنان می باشد.
 
وی تصریح کرد: همه کارکنان باید در مسیر تحقق اولویت های بانک مهر اقتصاد در زمینه وصول مطالبات، توسعه سهم از بازار پولی و مالی کشور، خدمت رسانی موثرتر به مشتریان و سهام داران نقش آفرین باشند.
 
مدیر عامل بانک در این بازدیدها ضمن گفتگو با همکاران و تقدیر از آنان به بررسی وضعیت منابع و مصارف شعب، شناسایی مسائل قابل بهبود، تبیین اهمیت کاهش قیمت تمام شده، افزایش نرخ بهای فروش و وصول مطالبات پرداخت و برنامه های مورد نظر بانک را برای همکاران تشریح نمود.
در ادامه جواد حاجی مزدارانی- معاون امور مناطق بانک- در حاشیه بازدید از شعب استان، گفت: وظیفه روسای شعب بانک‌ها به عنوان یک بنگاهدار اقتصادی، حرفه‌ای بودن و کسب سود برای بانک است و نقش تک تک کارکنان در سود آوری بسیار کلیدی است، لذا خروجی و عملکرد هر شعبه باید منتج به سود سودآوری شود.
 
معاون امور مناطق بانک مهمترين اولويت در برنامه ريزي هاي شعب را اجرای دستورالعمل ها در پرداخت تسهیلات و پیگیری روند وصول معوقات دانست و اظهار داشت: این امر سبب ارتقاء راندمان كلي بانك می‌گردد و چنانچه اين فرآيند بر اساس ضوابط اعلام شده عملياتي شود، نمودار فعاليت هاي بانك در مسير بهبود قرار مي گيرد.
 
وی برخورداری از قدرت ریسک بالا توسط روسای شعب، مشتری مداری، اعتماد سازی، ارائه خدمات به روز و با کیفیت و تسریع در ارائه این خدمات به مشتریان را از جمله اقداماتی عنوان کرد که می تواند بانک را در تحقق اهدافش یاری رساند.
 
بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان- نیز در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات استان پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش کارکنان ارزشی، ولایتمدار و متعهد و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، شاهد ارتقاء و شکوفایی اهداف متعالی بانک مهر اقتصاد باشیم.
 
گفتنی است مدیرعامل به همراه معاون امور مناطق و مشاور روابط عمومی از شعب حضرت ولی عصر(عج)، آیت الله طالقانی، شهرقائم، یزدانشهر و شهید صدوقی بازدید کرد و با کارکنان به گفتگو پرداخت.


کد مطلب: 60530

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/60530/حمايت-توليد-داخلي-جزء-اهداف-اصلی-بانك-مهر-اقتصاد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com