۱
۵
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴

پشت پرده تجمع در مقابل یک شعبه بانک آینده چیست؟

دیروز در برخی از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معاند تصاویری از تجمع مقابل یک شعبه بانک آینده منتشر کرده و اینگونه القا کرده‌اند که بانک آینده ورشکست شده و پول مردم را نمی‌دهند.اما واقعیت چیز دیگری است.
به گزارش اخبار بانک، خبر ورشکستگی بانک آینده کاملا دروغ است چراکه حسابهای مالی این بانک به وضوح نشان می‌دهد “آینده” نه تنها ورشکسته نیست بلکه جزو معدود بانکهایی است که سود نسبتا قابل توجهی نصیب سهامداران خود کرده است.

همچنین بانک آینده از جمله بانک‌هایی است که در راس لیست بانک‌های مجاز بانک مرکزی است. بانک مرکزی مجوز بانک آینده را صادر کرده و این بانک جزو صندوق ضمانت سپرده‌گذاران است. این صندوق سپرده سپرده‌گذاران را تضمین کرده است.

بانک آینده با توجه به اعتماد بانک مرکزی  و قبول مسوولیت اجتماعی وظیفه تصویه حساب با سپرده‌گذاران تعاونی (غیرمجاز) افضل‌توس را بر عهده گرفت. بانک آینده تنها یک واسطه است و بعد از واریز پول تعاونی افضل‌توس باید با سپرده‌گذاران این تعاونی تسویه کند. تا کنون نیز با سپرده‌گذاران تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسویه حساب شده است.

بدین ترتیب بانک آینده منتظر ابلاغیه بانک مرکزی است تا با سایر سپرده‌گذاران تعاونی غیرمجاز افضل‌توس تسویه کند و طبق قانون نمی‌تواند و اجازه پرداخت وجوه سپرده‌کذاران افضل‌توس از جیب سپرده‌گذاران بانک آینده را ندارد.

با این وجود هر از چند گاهی سپرده‌گذاران افضل‌توس مقابل شعب بانک آینده تجمع میکنند و خواهان پولشان هستند در حالی که پول آنها در بانک آینده نیست. این تجمعات و بعضا شعارها علیه بانک آینده برای آنهایی که نمی‌دانند جریان چیست شائبه‌های فراوانی ایجاد کرده است.

به گزارش بانک مردم، با توجه به تماس‌های مکرر مخاطبان لازم دیدیم حقیقت را بگوییم تا دروغگوها باعث ایجاد یک بحران نشوند. بانک مردم به عنوان یک رسانه منتقد به سپرده‌گذاران این اطمینان را میدهد که بانک آینده ورشکست نشده و اخبار جدید نیز نشان می‌دهد قرار نیست ورشکست شود. در آینده خواهید دید که بانک آینده بزرگتر و پیشرفته‌تر خواهد شد.
 
https://akhbarbank.com/vdccm0qe.2bqxe8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
احسانی
Iran, Islamic Republic of
من می دانم و خدایی هم می گویم بهترین بانک بانک اینده است .اگر برای مدیریت بانک اینده امکان دارد با مسئولین هماهنگ کند که سودهای اخذ شده از ما را برگردانند
Iran, Islamic Republic of
بنده ازمشتریان وفاداربانک آینده ام وسالهاست باهاشون همکاری میکنم.فقط میتونم بگم متاسفم واسه کانالهای معاندواوناییکه الکی واسه سازمان بزرگی مثل بانک آینده ازروی حسادت شایعه پراکنی میکنن.دست بردارین چون چیزی عایدتون نشده ونخواهدشد.باتشکرازپایگاه خبری اخباربانک که اطاعات درست منتشرمیکنه
مالباخته ارمان وحدت
Romania
اگه بانک اینده خدایی بخواد حساب کنه با این اوضاع خراب موسسه افضل کمک بزرگی بهش کرده همانطور که موسسه ما به موسسه ملل جون تازه داد پس شما هم خدا رو در نظر بگیرید حق همه رو بدون کم و کاست پرداخت کنید
سپرده گذار افضل توس
Iran, Islamic Republic of
آقا بجای حرف پول مردم رو بدید. بدید. بدید.
Canada
ترا خدا پولهامون از بین رفت و ارزشش از نصف هم کمتر شد پس کو پولهای موسسه وحدت با آنهمه دارایی که دست ملل هست؟
تازه ترین اخبار