۰
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵

تغییرات صورت های مالی بیمه میهن شفاف شد

شرکت بیمه میهن تغییرات صورت های مالی منتهی به ۲۹اسفند ۹۶را بر اساس گزارش فعالیت ماهانه نسبت به اطلاعات پیش بینی شده ۱۴اسفند ماه ۹۶را با ارسال نامه ای رسمی به سازمان بورس اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه میهن در نامه به سازمان بورس اعلام کرد کاهش حق بیمه صادره از مبلغ ۱.۴۰۰.۰۰۰میلیون ریال به مبلغ ۱.۳۱۸.۴۰۹میلیون ریال موجب کاهش هزینه ذخایر حق بیمه نسبت به پیش بینی قبلی شده که بر اساس آن، خسارت افزایش پیدا کرده است.
 
همچنین خسارت پرداختی از مبلغ ۱.۵۵۰.۰۰۰میلیون ریال به مبلغ ۱.۶۲۷.۶۵۷میلیون ریال به دلیل تسویه خسارت های معوق «به منظور جلوگیری از افزایش رقم آن ها به دلیل افزایش نرخ دیه در سال ۹۷» رشد کرده که طبق آیین نامه شماره ۵۸شورای عالی بیمه منجر به افزایش ریسک منقضی نشده است.
 
این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه میهن که با نماد «میهن» در بازار دوم فرابورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد.
 
همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت منفی (۲.۲) مرتبه و «EPS» آن نیز منفی (۲۷۷) ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.
 
پنج سهامدار عمده بیمه میهن، شامل «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۹.۹۲۰درصد، سرمایه گذاری صباتامین با ۱۸.۰۶۰درصد، ‌ شخص حقیقی با ۱۶.۸۲۰درصد، سرمایه گذاری سپهر با ۱۴.۸۱۰درصد و تعاونی مصرف کارکنان بنیادمسکن انقلاب اسلامی با ۱۰.۳۴۰درصد» است.
 
جزییات نامه شفاف سازی بیمه میهن
https://akhbarbank.com/vdcgtt93.ak9zw4prra.html
برچسب ها: بیمه میهن
تازه ترین اخبار