۰
۳
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۹

اقدام جالب بانک ملی برای اخذ نوبت با پیام رسان بله

بانک ملی در اقدامی جالب توجه به مشتریان اعلام کرده است برای اخذ نوبت درون شعبات از پیام رسان بله استفاده کنند.
اقدام جالب بانک ملی برای اخذ نوبت با پیام رسان بله
 به گزارش خبرنگار اخبار بانک، زمینه سازی فرهنگ استفاده از پیام رسان های ایرانی در بین بانکها و موسسات اعتباری نیز گسترش پیدا کرده است.

 در این میان بانک ملی که همواره در ارائه خدمات نوین و جالب‌توجه بانکی پیشگام بوده است به تازگی به مشتریان خود اعلام کرده است که به زودی اخذ نوبت در شعبات از طریق پیام رسان بله صورت خواهد پذیرفت.

 هم اکنون مشتریان باید با مراجعه به شعب در شبکه بانکی و اخذ نوبت دستی تا چند ساعت در انتظار نوبت باشند.

 حال با توجه به اینکه زمینه اخذ نوبت توسط پیام رسان بله در حال انجام می‌باشد مشتریان می توانند با برنامه ریزی و اخذ نوبت غیر حضوری پیش از رسیدن به شعبه وقت و زمان خود را مدیریت کنند.

 به نظر می‌رسد این خدمت نیز مانند دیگر خدمات ارائه شده در بانک ها و موسسات اعتباری برای سهولت انجام امور مشتریان خدمات بانکی مشتریان بوده و در صورتی که شخصی توانایی استفاده از چنین پیام رسانی را نیز نداشته باشد، می‌تواند به همان سبک قدیمی در شعب منتظر بماند.

 این اقدام بانک ملی در راستای تکریم ارباب رجوع بوده و مشتریانی که برای وقت خود ارزش زیادی قائل هستند می‌توانند از این پیام رسان استفاده نمایند.

 پیام رسان بله ازجمله پیام‌رسان‌های ایرانی است که توسط بانک ملی ایجاد شده و خدمات جالب توجهی از جمله کارت به کارت، انتقال وجه، خرید شارژ و دیگر خدمات مورد نیاز شبکه بانکی و نیز یک شبکه اجتماعی را در بر دارد.
https://akhbarbank.com/vdcbgfb0.rhbgfpiuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
فاطمه شاه محمدی
Iran, Islamic Republic of
می‌خوام طلا بزارم
مدینه کریمی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام الان ۲ هفته هستش هر چقدر سعی می کنم نمیتونم نوبت بگیرم برای گذاشتن طلا لطفا راهنمایی کنید
ایران محبوبی
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید چطور میتوانم نوبت برا وام طلا بگیرم غیر حضوری از چه طریقی این پیام رسان بله رو چجوری وار شوم نوبت بگیرم راهنمایی کنید
تازه ترین اخبار